Оставайся невинным, как ребенок с Dean Foods

Агентство KBS (Kirshenbaum Bond & Partners) разработало милую кампанию для Dean Foods – «Stay Pure».

В начале ролика зритель видит отца, который то сосредоточенно смотрит на экран телефона, то отрешенно наблюдает за дебатами по телевизору. Внезапно канал меняется, и на экране появляются мультфильмы, заменяя дискутирующих экспертов. Это сын вошел на кухню и сменил канал. Мальчик садится рядом с отцом, наливает себе в тарелку с хлопьями молоко и начинает хихикать над мультиком. Папа делает паузу, затем улыбается и присоединяется к сыну, наливая себе молоко в свою тарелку хлопьев, наблюдая за мультфильмами. Вместе они разделяют момент чистой и невинной радости.

KBS разработала эту кампанию для DairyPure с целью показать, что этот бренд желает отойти от вещей, приносящих стресс и негатив в жизни, и двигаться к вещам, которые приносят настоящее счастье.

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.