Останній шанс подати заявку на Effie Awards Ukraine 2018

Last Minute Deadline щорічної міжнародної премії Effie Awards Ukraine 2018, що нагороджує найефективніші кампанії у сфері маркетингових комунікацій, закінчується вже завтра.

Це остання можливість подати заявку на конкурс. Пам’ятайте, що всім учасникам необхідно завантажити в особистий кабінет не лише заявки, а й всі необхідні матеріали. Наступним етапом є суддівство, в рамках якого провідні маркетинг-спеціалістів, що працюють у компаніях-рекламодавцях, топ-менеджери комунікаційних агентств, медіа експерти, дослідники та консультанти оцінять конкурсні роботи цього року.

За результатами Effie Awards Ukraine 2018 будуть сформовані Рейтинги ефективності комунікаційних агентств та рекламно-комунікаційних холдингів і рейтинг Best Marketing Teams, який визначає найуспішніші маркетингові команди компаній-рекламодавців.

Імена кращих з кращих будуть оголошені на Effie Gala, що відбудеться 12 грудня у конгрес-центрі Mercure Congress Centre.

Деталі подачі заявки та правила участі читайте на сайті effie.org.ua, або звертайтеся до оргкомітету за контактами:  +380 44 490-90-30,  Катерина Грабовська –[email protected] та Ольга Підгорська – [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...

Музика замість спецій: бренд сиру Castello з’ясовує, що впливає на смак

Чи не здавалося вам ніколи, що ви сприймаєте смак страв по-різному, залежно від того, сидите ви у тихій кімнаті чи слухаєте класичну музику?