Особый вкус

«Сейчас мы продаем, по меньшей мере, одну коробку в день», — сообщил глава компании — производителя конфет Джалель Гайза.

Конфеты продаются под маркой Delice и производятся в Объединенных Арабских Эмиратах.  Коробка, инкрустированная кристаллами Сваровски и 24-каратным золотом, содержит 240 конфет. Они делаются из одного из самых дорогих сортов шоколада, производимых французской компанией «Вальрона».«Однако особый вкус конфетам придают различные добавки», — отмечают британские СМИ.

Фото: dailymail.co.uk

Так, в них используются миндаль из Туниса, фисташки из Афганистана, грецкие орехи из США и кедровые орехи из Турции. «Мы берем только самое лучшее, что существует в мире», — подчеркнул Гайза.

Ранее рекорд самых дорогих конфет принадлежал известному дизайнерскому дому Роберто Кавалли — «Зебра пралине» по цене 425 долларов за коробку. В нее входит 150 конфет. Сейчас на лондонском рынке появились более дорогие конфеты.

Гайза сообщил, что еще с детства мечтал готовить сладости. Принадлежащая ему компания производит в месяц 3 000 кг конфет.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...