Особый вкус

«Сейчас мы продаем, по меньшей мере, одну коробку в день», — сообщил глава компании — производителя конфет Джалель Гайза.

Конфеты продаются под маркой Delice и производятся в Объединенных Арабских Эмиратах.  Коробка, инкрустированная кристаллами Сваровски и 24-каратным золотом, содержит 240 конфет. Они делаются из одного из самых дорогих сортов шоколада, производимых французской компанией «Вальрона».«Однако особый вкус конфетам придают различные добавки», — отмечают британские СМИ.

Фото: dailymail.co.uk

Так, в них используются миндаль из Туниса, фисташки из Афганистана, грецкие орехи из США и кедровые орехи из Турции. «Мы берем только самое лучшее, что существует в мире», — подчеркнул Гайза.

Ранее рекорд самых дорогих конфет принадлежал известному дизайнерскому дому Роберто Кавалли — «Зебра пралине» по цене 425 долларов за коробку. В нее входит 150 конфет. Сейчас на лондонском рынке появились более дорогие конфеты.

Гайза сообщил, что еще с детства мечтал готовить сладости. Принадлежащая ему компания производит в месяц 3 000 кг конфет.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Відповідальний креатив: три рекламні кампанії про свідоме споживання

У 2015 році саміт ООН ухвалив 17 цілей сталого розвитку. Одна з них — відповідальне споживання та виробництво. Вона стосується ...

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.