Оргкомитет WOW DONE AWARDS презентует статистику фестиваля

WOW DONE AWARDS является новым фестивалем, и мы только начинаем писать свою историю. Оргкомитет фестиваля рад представить цифры первого года.

 В 2015 году на WOW DONE AWARDS подано 210 работ от 49 агентств – участников из Украины, России, Беларуси, Грузии, Латвии и Финляндии.

 По количеству работ лидирует Дисциплинарная вертикаль, а именно конкурс Promo & Activation. Также много работ было подано в такие категории как Experiential Marketing, Small Budget Campaign и Direct Marketing.

 Топ агентств, подавших больше всех работ, выглядит следующим образом:

Лидирует BBDO Ukraine с 21 поданной работой, Banda Agency -14 работ, PRKVADRAT (Belarus) – 13 работ, Saatchi&Saatchi Ukraine и Leo Burnett Ukraine по 11 работ от каждого агентства.

 20 марта в Киеве, в Украинском доме состоится Церемония награждения победителей фестиваля, на которой будут объявлены обладатели наград фестиваля. Для того, чтобы попасть на Церемонию награждения, необходимо стать участником Конференции Best Marketing Practices, которая пройдет в рамках фестиваля WOW DONE AWARDS.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...