Оргкомітет Effie Awards Ukraine 2018 розпочинає формування журі

Агентства-члени ВРК вже сьогодні можуть починати пропонувати кандидатів до членів журі щорічної міжнародної премії Effie Awards Ukraine 2018, що являється золотим стандартом маркетингових комунікацій.

Вже 13 років український рекламно-комунікаційний ринок визначає та нагороджує найбільш успішні національні кампанії у сфері маркетингових комунікацій, керуючись міжнародними правилами найбільш престижної нагороди для маркетологів та рекламістів всього світу.

Всеукраїнська рекламна коаліція, що є організатором Effie Awards Ukraine, завжди дуже ретельно підходить до формування журі, саме тому, склад журі Effie Awards традиційно складається із провідних маркетинг-спеціалістів, що працюють у компаніях-рекламодавцях, топ-менеджерів комунікаційних агентств, медіа експертів, дослідників та консультантів.

Агентства, що входять до складу ВРК, вже сьогодні можуть пропонувати кандидатів до оргкомітету на електронну адресу [email protected]. Від кожного агентства приймаються не більше 4-х кандидатів, а саме: один представник комунікаційного агентства та до трьох маркетинг-директорів (маркетинг-менеджерів) компаній-рекламодавців.  Окрім членів ВРК, свої аналогічні рекомендації можуть подавати маркетингові та рекламні команди, що брали активну участь у Effie Awards попередніх років.

Лонгліст кандидатів до журі Effie Awards 2018 буде сформований до початку жовтня.

Нагадуємо основні дати:

1 жовтня – EARLY BIRDS DEADLINE

15 жовтня – I DEADLINE

31 жовтня – II DEADLINE

24 жовтня – 1 тур суддівства

1 грудня – 2 тур суддівства

12 грудня – конференція Best Marketing Practices та урочиста Церемонія нагородження переможців (Effie Gala)

Деталі про правила участі читайте на сайті effie.org.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стикеры от UNDERDOG и ANGRY спрячут вас от взора Старшего Брата

Компания Underdog, которая занимается вопросами цифровой безопасности, и креативное агентство ANGRY создали набор многоразовых защитных наклеек по мотивам трех известных ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...