Оргкомітет Effie Awards Ukraine 2018 розпочинає формування журі

Агентства-члени ВРК вже сьогодні можуть починати пропонувати кандидатів до членів журі щорічної міжнародної премії Effie Awards Ukraine 2018, що являється золотим стандартом маркетингових комунікацій.

Вже 13 років український рекламно-комунікаційний ринок визначає та нагороджує найбільш успішні національні кампанії у сфері маркетингових комунікацій, керуючись міжнародними правилами найбільш престижної нагороди для маркетологів та рекламістів всього світу.

Всеукраїнська рекламна коаліція, що є організатором Effie Awards Ukraine, завжди дуже ретельно підходить до формування журі, саме тому, склад журі Effie Awards традиційно складається із провідних маркетинг-спеціалістів, що працюють у компаніях-рекламодавцях, топ-менеджерів комунікаційних агентств, медіа експертів, дослідників та консультантів.

Агентства, що входять до складу ВРК, вже сьогодні можуть пропонувати кандидатів до оргкомітету на електронну адресу [email protected]. Від кожного агентства приймаються не більше 4-х кандидатів, а саме: один представник комунікаційного агентства та до трьох маркетинг-директорів (маркетинг-менеджерів) компаній-рекламодавців.  Окрім членів ВРК, свої аналогічні рекомендації можуть подавати маркетингові та рекламні команди, що брали активну участь у Effie Awards попередніх років.

Лонгліст кандидатів до журі Effie Awards 2018 буде сформований до початку жовтня.

Нагадуємо основні дати:

1 жовтня – EARLY BIRDS DEADLINE

15 жовтня – I DEADLINE

31 жовтня – II DEADLINE

24 жовтня – 1 тур суддівства

1 грудня – 2 тур суддівства

12 грудня – конференція Best Marketing Practices та урочиста Церемонія нагородження переможців (Effie Gala)

Деталі про правила участі читайте на сайті effie.org.ua.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...