Организаторы фестиваля Eurobest 2014 обнародовали состав жюри в номинации Outdoor and Radio

Президентом жюри в номинации Outdoor and Radio на Международном фестивале рекламы Eurobest 2014 стал глобальный президент и креативный директор французского агентства BETC Реми Бабинэ.

В состав жюри, которое выберет лучшие outdoor-проекты, вошли:

  • креативный директор австрийского агентства WIEN NORD Werbeagentur Бернд Вилфингер;
  • исполнительный креативный директор турецкого агентства Medina Turgul DDB Гекхан Эрол;
  • главный креативный директор румынского агентства Publicis Йорг Рёмми;
  • управляющий креативный директор Isobar, творческий лидер Dentsu Aegis Network (Польша) Мачек Новицкий;
  • креативный директор агентства BBDO (Португалия) Марко Пачеко;
  • заместитель глобального креативного директора агентства FCB Hamburg Патриция Петцольд;
  • исполнительный креативный директор финского агентства Wörks Пиа аф Хёльстрём
  • cтарший директор датского агентства Halbye Kaag JWT Расмус Петерсен;
  • заместитель исполнительного креативного директора британского агентства Grey London Вики Магуай.

Работы на форум принимаются до 26 сентября.

Ирина Кузнецова, официальный представитель Cannes Lions в Украине

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...