Организаторы фестиваля Eurobest 2014 обнародовали состав жюри в номинации Outdoor and Radio

Президентом жюри в номинации Outdoor and Radio на Международном фестивале рекламы Eurobest 2014 стал глобальный президент и креативный директор французского агентства BETC Реми Бабинэ.

В состав жюри, которое выберет лучшие outdoor-проекты, вошли:

  • креативный директор австрийского агентства WIEN NORD Werbeagentur Бернд Вилфингер;
  • исполнительный креативный директор турецкого агентства Medina Turgul DDB Гекхан Эрол;
  • главный креативный директор румынского агентства Publicis Йорг Рёмми;
  • управляющий креативный директор Isobar, творческий лидер Dentsu Aegis Network (Польша) Мачек Новицкий;
  • креативный директор агентства BBDO (Португалия) Марко Пачеко;
  • заместитель глобального креативного директора агентства FCB Hamburg Патриция Петцольд;
  • исполнительный креативный директор финского агентства Wörks Пиа аф Хёльстрём
  • cтарший директор датского агентства Halbye Kaag JWT Расмус Петерсен;
  • заместитель исполнительного креативного директора британского агентства Grey London Вики Магуай.

Работы на форум принимаются до 26 сентября.

Ирина Кузнецова, официальный представитель Cannes Lions в Украине

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...