Організатори «Підтримай українське» подарують українським виробникам унікальні знання з маркетингу

Цей захід стане наступним етапом розвитку системного проекту спільної дії «Підтримай українське — провідні українські рекламісти на підтримку українських виробників», перший етап якого стартував у квітні 2015 року.

Організатори проекту ставлять за мету розвиток економіки України через надання українським виробникам вільного доступу до провідних технологій в сфері комерційних і соціальних комунікацій.

Цього року програма виставки REX цілком присвячена тому, як зробити українські товари та послуги більш конкурентоспроможними. Саме тому в якості одного з центральних освітніх заходів REX створено тематичний блок «Проект спільної дії „Підтримай українське“: користь для українських виробників».

У рамках блоку відбудуться доповіді, презентації успішно реалізованих проектів і готових кейсів, які охоплять всі етапи створення товарів та послуг і просування їх на ринок.

Доповідачі розглядатимуть виклики для українських компаній та шляхи їх вирішення за допомогою ефективних інструментів маркетингу, поділяться принципами взаємодії бізнесу і ЗМІ, а також ефективного застосування out-of-home реклами. Стратегія українських виробників товарів та послуг у сучасних умовах інтеграції України у великій світ — ще одна тема, яка буде піднята у виступах.

Ініціатори заходу — ooh-оператор «Прайм груп», телеканал «UA:Перший», інтернет-портал delo.ua, ділова газета «Бізнес», видання для маркетологів Marketing Media Review, Київська торгово-промислова палата, поліграфічна компанія Grande Affiche.

Докладніше ознайомитися з проектом «Підтримай українське» та програмою тематичного освітнього блоку можна за посиланням ukrainske.org.

Початок тематичного блоку «Підтримай українське»: користь для українських виробників» на виставці REX: 23 вересня о 12:20.

Адреса: Київ, вул. Салютна, 2б, виставковий центр «КиївЕкспоПлаза», 2-ий павільон.

 

Обов’язкова реєстрація на сайті організатору виставки rex.ua. Участь безкоштовна.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...