Організатори «Підтримай українське» подарують українським виробникам унікальні знання з маркетингу

Цей захід стане наступним етапом розвитку системного проекту спільної дії «Підтримай українське — провідні українські рекламісти на підтримку українських виробників», перший етап якого стартував у квітні 2015 року.

Організатори проекту ставлять за мету розвиток економіки України через надання українським виробникам вільного доступу до провідних технологій в сфері комерційних і соціальних комунікацій.

Цього року програма виставки REX цілком присвячена тому, як зробити українські товари та послуги більш конкурентоспроможними. Саме тому в якості одного з центральних освітніх заходів REX створено тематичний блок «Проект спільної дії „Підтримай українське“: користь для українських виробників».

У рамках блоку відбудуться доповіді, презентації успішно реалізованих проектів і готових кейсів, які охоплять всі етапи створення товарів та послуг і просування їх на ринок.

Доповідачі розглядатимуть виклики для українських компаній та шляхи їх вирішення за допомогою ефективних інструментів маркетингу, поділяться принципами взаємодії бізнесу і ЗМІ, а також ефективного застосування out-of-home реклами. Стратегія українських виробників товарів та послуг у сучасних умовах інтеграції України у великій світ — ще одна тема, яка буде піднята у виступах.

Ініціатори заходу — ooh-оператор «Прайм груп», телеканал «UA:Перший», інтернет-портал delo.ua, ділова газета «Бізнес», видання для маркетологів Marketing Media Review, Київська торгово-промислова палата, поліграфічна компанія Grande Affiche.

Докладніше ознайомитися з проектом «Підтримай українське» та програмою тематичного освітнього блоку можна за посиланням ukrainske.org.

Початок тематичного блоку «Підтримай українське»: користь для українських виробників» на виставці REX: 23 вересня о 12:20.

Адреса: Київ, вул. Салютна, 2б, виставковий центр «КиївЕкспоПлаза», 2-ий павільон.

 

Обов’язкова реєстрація на сайті організатору виставки rex.ua. Участь безкоштовна.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...