Узнаваемая ярко-красная «О» стала круглой и трехмерной, и теперь, по мнению авторов редизайна, должна напоминать портал, который соединяет пользователя в сети с тем, что он ищет.

«Трехмерное “O” символизирует путь, который ведет к большему: больше контента, больше открытий, больше ответов, больше общения, больше экономии данных, больше жизни – что бы пользователь ни искал онлайн», — так новую идею бренда описывают в самой компании.

Эволюцию лого 20 минувших лет можно увидеть здесь:

Название разработчика браузера также претерпело изменения: из Opera Software убрали второе слово, так что компания называется теперь просто Opera.

Эти обновления разрабатывали год, причем команда Opera работала сразу с двумя агентствами: британским DixonBaxi, которое помогало определить глобальный бренд и креативную стратегию, и норвежским Anti, которое работало над визуальными материалами.

Первым новый бренд смогут оценить пользователи мобильного браузера для iOS.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

MADmap – новий путівник по українським рекламним кампаніям

Всеукраїнська Рекламна Коаліція презентує свій новий довгостроковий проєкт – Marketing Advertising Design map —інструмент для простого та дієвого пошуку партнерів ...

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...