ONUKA та екс-в’язень Аушвіцу підтримали зоозахисну ініціативу
Вже у жовтні в Києві пройде фестиваль соціальної реклами Molodiya Festival. Цього року до конкурсної програми увійде спеціальна номінація від ініціативи UAnimals «За цирк без тварин!». Молодим та вже відомим режисерам пропонується зняти соціальну рекламу, яка підкреслить необхідність заборони використання тварин у цирках. Найкращі роботи стануть частиною соціальної кампанії та отримають грошові винагороди.
 
Крім основного журі фестивалю роботи оцінюватиме і спеціальне журі номінації від UAnimals: солістка проекту ONUKA Наталія Жижченко, автор ініціативи UAnimals Олександр Тодорчук, дизайнерка Наталія Каменська. Очолить журі номінації Ігор Малицький, котрий у часи Другої світової війни пройшов нацистські концтабори Терезін, Маутгаузен та Аушвіц та на власному досвіді знає, як це ― жити під замком і під примусом виконувати вказівки наглядачів.
 
 
«Використання тварин у цирку — це прояв ретроградного мислення. Рудимент, якщо можна так сказати. Здається мені, що людство вже досягло тієї позначки усвідомлення, коли пояснювати, чому не можна знущатися, бити, калічити, утримувати силою істот, що наділені відчуттями, емоціями, думками та свідомістю, не можна. Не просто не можна. Це злочин. Проти фауни, проти планети і, як не дивно, проти людяності в майбутніх поколіннях»,― коментує Наталія Жижченко.
 
«Тварин б'ють та застосовують електрошок для того, аби зал сміявся над ведмедем на велосипеді і тигром, який стрибає через палаюче кільце. Умови життя в цирках не просто жахливі, а не піддаються жодному поясненню: у тісних клітках тварина не може зробити й кількох кроків. Від таких умов тварини втрачають глузд і у них з'являється так звана стереотипна поведінка. Тому заборона використання тварин у цирках необхідна», — пояснюють активісти.
 
«Наш фестиваль прагне посприяти багатовекторному розвитку суспільства. Тому популяризацію гуманістичних ідей і пропаганду конструктивних змін вважаємо за свій обов’язок. Варто зазначити, що подібна заборона діє в багатьох європейських країнах у зв’язку із жорстокістю дресури, жахливими умовами утримання тварин, а також поганим впливом на психіку дітей. Тож час такої кампанії давно настав», — каже співорганізатор Molodiya Festival Ігор Мельник. 
 

Призи: переможець у номінації отримає 10 000 грн, а також змагатиметься в основному конкурсі фестивалю за головні нагороди (25 000 грн, 15 000 грн і 10 000 грн) та ротацію у кінотеатрах. Дедлайн: 10 жовтня 2016 року. Деталі та заявка учасника: www.molodiya.com.ua

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стикеры от UNDERDOG и ANGRY спрячут вас от взора Старшего Брата

Компания Underdog, которая занимается вопросами цифровой безопасности, и креативное агентство ANGRY создали набор многоразовых защитных наклеек по мотивам трех известных ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...

PRIME Group вручил агентству Postmen награду «За смелость»

Оператор наружной рекламы PRIME Group наградил digital-агентство Postmen призом «За смелость». Его удостоилась out-of-home-кампания проекта «Искусство хочет знакомиться». Награждение состоялось ...

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Не бійтесь використовувати «не» і ще 5 рекламних забобонів, яких давно час позбутися

Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, зібрав 6 найбільш поширених рекламних забобонів, які уповільнюють розвиток ринку, і показав приклади успішних ...