Оновлений стиль Somersby: вир оптимізму та смаків

2019 року один з провідних світових брендів сидру і сидр №1 в Україні – Somersby – змінює свій дизайн на всіх ринках. Він стає більш сучасним, підхоплюючи тренди покоління вільнодумців.

Оновлена айдентика будується на платформі “Refreshingly Optimistic (освіжаюче-оптимістичний)”, що відображає безтурботний, всеохоплюючий і яскравий дух бренду Somersby.

Вільна та привітна атмосфера бренду Somersby в новому позиціонуванні відповідає потребі споживачів у безтурботному відпочинку. Моменту, в якому можна розслабитися з друзями, відкритися і насолодитися відчуттям легкості. У світі, який сприймає себе більш серйозно, ніж будь-коли, Somersby заохочує людей бути самими собою і насолоджуватися безтурботним духом спільності.

Свіже позиціонування відходить від ідеї казкового світу лорда Сомерсбі на користь реального сьогодення. Воно може бути сповненим труднощів, але нова айдентика бренду заохочує дивитися на все крізь призму оптимізму.

Візуально Somersby стає динамічним і відмінним у світі брендів, переповненому деревами та яблуками. Ґрунтуючись на ідеї «живого дерева» як символу бренду, Somersby проходить повне оновлення. Незважаючи на незмінно стабільний стовбур яблуні, його крона гнучка та «вирує» смаками. А нова кольорова гамма допоможе легко знайти ваш улюблений смак серед лінійки Somersby. Оновлена айдентика – це сміливий крок для Somersby, що торкнеться як візуальної, так і комунікаційної складової бренду.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...

Canyon

Ідентичність, що приваблює молоде покоління: Canyon презентує оновлений бренд

Canyon, виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв, що динамічно розвивається, представляє споживачам новий фірмовий стиль, логотип та салоган. ...

интервью с основателями агентства Brain Tankинтервью с основателями агентства Brain Tank

Как был придуман маркетинг жилой недвижимости в Киеве: интервью с основателями агентства Brain Tank

В 2000-х годах Евгений Миронюк и Андрей Франчук стояли у истоков бренда «Новопечерские Липки». Тогда была разработана система продвижения жилых ...