Оновлений стиль Somersby: вир оптимізму та смаків

2019 року один з провідних світових брендів сидру і сидр №1 в Україні – Somersby – змінює свій дизайн на всіх ринках. Він стає більш сучасним, підхоплюючи тренди покоління вільнодумців.

Оновлена айдентика будується на платформі “Refreshingly Optimistic (освіжаюче-оптимістичний)”, що відображає безтурботний, всеохоплюючий і яскравий дух бренду Somersby.

Вільна та привітна атмосфера бренду Somersby в новому позиціонуванні відповідає потребі споживачів у безтурботному відпочинку. Моменту, в якому можна розслабитися з друзями, відкритися і насолодитися відчуттям легкості. У світі, який сприймає себе більш серйозно, ніж будь-коли, Somersby заохочує людей бути самими собою і насолоджуватися безтурботним духом спільності.

Свіже позиціонування відходить від ідеї казкового світу лорда Сомерсбі на користь реального сьогодення. Воно може бути сповненим труднощів, але нова айдентика бренду заохочує дивитися на все крізь призму оптимізму.

Візуально Somersby стає динамічним і відмінним у світі брендів, переповненому деревами та яблуками. Ґрунтуючись на ідеї «живого дерева» як символу бренду, Somersby проходить повне оновлення. Незважаючи на незмінно стабільний стовбур яблуні, його крона гнучка та «вирує» смаками. А нова кольорова гамма допоможе легко знайти ваш улюблений смак серед лінійки Somersby. Оновлена айдентика – це сміливий крок для Somersby, що торкнеться як візуальної, так і комунікаційної складової бренду.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray Marketing Awards X-Ray Marketing Awards 

MMR продовжує приймати анкети для участі в X-Ray Marketing Awards

Минулий рік зруйнував усі плани, змусив подивитися на світ інакше, відкрив нові сторони бізнесу. Брифи стали неважливими. Тепер основний виклик ...

Курка чи яйце? Мережа Systeme U подорожує назад у часі, щоб з’ясувати, що ж було раніше

В своїй новій рекламній кампанії французька мережа супермаркетів Systeme U вирішила з гумором розглянути питання «курка чи яйце?»

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

ДТЕК представив ексклюзивну серію марок

З нагоди 15-річчя ДТЕК презентує ексклюзивну лімітовану серію марок. Ілюстратором філателійного набору став український художник Богдан Сиротинский. Детальніше про марки ...

Мінцифра співпрацюватиме з CASES над розвитком цифрових освітніх продуктів

Міністерство цифрової трансформації України та креативна платформа CASES уклали Меморандум про співпрацю. Метою підписання меморандуму є сприяння розвитку креативних індустрій ...

Pfizer та BioNtech розгортають кампанію довіри до вакцинації в США

Pfizer і BioNtech спільно з рекламними агентствами mischief. і Dini von Mueffling Communications, а також громадським фондом No Fixed Address ...