Он возвращается!

Новое предприятие Богуски называется Visibl и описывается, как programmatic-платформа самообслуживания, которая позволяет небольшим фирмам и фирмам среднего размера запускать кампании, основанные на гипертаргетированном видео. При этом работать они будут на таких крупных сайтах, как CNN и The New York Times, «всего за $50».

С мая бета-версия платформы проходила тестирования, а сегодня была, наконец, запущена официально.

«Мы демократизировали видеорекламу и предоставили всем и каждому доступ, охват и технологии, которые раньше были лишь у крупных рекламодателей. Теперь им не нужны миллионные бюджеты на рекламу и научные степени в области математики», – говорит Богуски. По его словам, платформа интегрирована с десятком «крайне надежных рекламных сетей», таких как  Google, Facebook, AppNexus и BrightRoll. Посредством programmatic Visibl открывает своим клиентам доступ к 98% мировой аудитории, пользующихся как обычными компьютерами, так и мобильными устройствами.

Платформа интегрирует данные с таких высококлассных облачных систем, как BlueKai и Experian, а в заявлении Богуски говорится о «полной прозрачности» в отслеживании успеха кампаний.

 
Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2015/10/16/129019.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...