Ольга Воронова очолила Starcom Ukraine

У квітні 2019 року на посаду управляючого директора медійної рекламної агенції Starcom Ukraine, що входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, призначена Ольга Воронова.

«Ольга – сильна та динамічна лідерка, яка здатна згуртувати та мотивувати команду. Я упевнений, що з її приходом продукт та сервіс Starcom Ukraine стане ще кращим та якіснішим», – прокоментував призначення CEO Publicis Groupe Ukraine Енвер Кікава.

У виконавчого директора Starcom Ukraine Ольги Воронової близько 17 років досвіду у рекламі та медіа. Вона приєдналась до Publicis Groupe Ukraine у 2017 році управляючим директором Spark Foundry (на той момент – Mediavest) та лише за два роки покращила позиції агенції на ринку, посприяла вдосконаленню медійного продукту, поглибила співпрацю із поточними клієнтами та завоювала прихильність нових.

«Я щиро вдячна команді Spark Foundry за ці два роки, наповнені яскравими проектами, непростими рішеннями, прекрасними людьми і командним духом. Рада бути частиною Publicis Groupe і прийняти новий виклик. Мені імпонує Human Experience (HX) – унікальна глобальна філософія Starcom, що орієнтована на рішення клієнтських задач. Вважаю, що її потенціал всередині організації ще потужніший, тому моїм першочерговим завданням буде підтримка та імплементація цього підходу», – додала управляюча директорка Starcom Ukraine Ольга Воронова.

Олексій Осадчий залишає позицію виконавчого директора Starcom Ukraine, щоб взяти на себе роль Chief Strategy Officer Publicis Groupe Ukraine. На новій посаді Олексій сконцентрується на створенні стратегічного інтеграційного продукту для клієнтів групи, що включатиме максимальний набір інструментів задля досягнення ефективних бізнес-результатів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...