Ольга Воронова очолила Starcom Ukraine

У квітні 2019 року на посаду управляючого директора медійної рекламної агенції Starcom Ukraine, що входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine, призначена Ольга Воронова.

«Ольга – сильна та динамічна лідерка, яка здатна згуртувати та мотивувати команду. Я упевнений, що з її приходом продукт та сервіс Starcom Ukraine стане ще кращим та якіснішим», – прокоментував призначення CEO Publicis Groupe Ukraine Енвер Кікава.

У виконавчого директора Starcom Ukraine Ольги Воронової близько 17 років досвіду у рекламі та медіа. Вона приєдналась до Publicis Groupe Ukraine у 2017 році управляючим директором Spark Foundry (на той момент – Mediavest) та лише за два роки покращила позиції агенції на ринку, посприяла вдосконаленню медійного продукту, поглибила співпрацю із поточними клієнтами та завоювала прихильність нових.

«Я щиро вдячна команді Spark Foundry за ці два роки, наповнені яскравими проектами, непростими рішеннями, прекрасними людьми і командним духом. Рада бути частиною Publicis Groupe і прийняти новий виклик. Мені імпонує Human Experience (HX) – унікальна глобальна філософія Starcom, що орієнтована на рішення клієнтських задач. Вважаю, що її потенціал всередині організації ще потужніший, тому моїм першочерговим завданням буде підтримка та імплементація цього підходу», – додала управляюча директорка Starcom Ukraine Ольга Воронова.

Олексій Осадчий залишає позицію виконавчого директора Starcom Ukraine, щоб взяти на себе роль Chief Strategy Officer Publicis Groupe Ukraine. На новій посаді Олексій сконцентрується на створенні стратегічного інтеграційного продукту для клієнтів групи, що включатиме максимальний набір інструментів задля досягнення ефективних бізнес-результатів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Creative Digest CIAU. Випуск #002

Чао, креатори! А ось і другий випуск Creative Digest CIAU! Нова порція найцікавішого зі світу креативу! Creative Digest · Creative ...

Українське агентство banda відкриває офіс у Каліфорнії

Каліфорнійський офіс banda очолить Ярослав Сердюк, співзасновник та директор зі стратегії агентства. Ярослав вже повністю переїхав до Каліфорнії та відповідатиме ...

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...