Напередодні Нового року провідна європейська транспортна платформа Bolt спільно з Rockets. Growth R&D уперше запускає локальну рекламну кампанію «Водії Bolt — не олені». Вона проходитиме не тільки в Україні, але і в країнах Східної Європи.

Новорічні свята — чудова нагода згадати про ті цінності, які важливі для кожної людини: про сім’ю та близьких. Bolt теж вирішив використати цей час, щоб нагадати про тих людей, які є дуже важливими для компанії. Саме тому в фокусі новорічної реклами ― водії Bolt, оскільки від їх професіоналізму та харизми головним чином залежить рівень сервісу і з ними найчастіше контактують клієнти.

Рекламна кампанія відштовхується від того, що прогрес не стоїть на місці. Коли стали з’являтися сервіси виклику автомобілів (ще до того, як Bolt прийшов на ринок України), платформам доводилося брати на роботу в якості водіїв майже всіх бажаючих. Зараз вимоги до водіїв і автомобілів є досить високими. Платформа Bolt з’явилася на українському ринку тоді, коли виник стійкий попит на комфортні поїздки, і повністю виправдала очікування клієнтів. Її поява ознаменувала нову еру в галузі транспортних перевезень. Можна сказати, що такий застарілий і незручний спосіб пересування як олені залишився в минулому, а наразі ― комфортабельні авто з люб’язними водіями за кермом!

«Я радий бути причетним до створення першої в нашому регіоні рекламної кампанії Bolt. Ми вирішили розповісти про те, що ми не просто перевозимо вас із пункту А до пункту Б. Ми кожен день робимо все можливе і неможливе, щоб ваші поїздки були найкомфортнішими і найбезпечнішими», ― говорить Сергій Костя, регіональний маркетинг-менеджер Східної Європи.

«Регіональна кампанія для міжнародного бренду такого рівня ― це велика шана та відповідальність одночасно. Щоб усе встигнути, ми увімкнули турборежим. За кілька тижнів ми зробили те, на що іншим агентствам знадобилося б кілька місяців. Головним чином, завдяки команді мрії Bolt», ― сказав Владислав Полонський, CEO Rockets. Growth R&D.

Відео

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.