Напередодні Нового року провідна європейська транспортна платформа Bolt спільно з Rockets. Growth R&D уперше запускає локальну рекламну кампанію «Водії Bolt — не олені». Вона проходитиме не тільки в Україні, але і в країнах Східної Європи.

Новорічні свята — чудова нагода згадати про ті цінності, які важливі для кожної людини: про сім’ю та близьких. Bolt теж вирішив використати цей час, щоб нагадати про тих людей, які є дуже важливими для компанії. Саме тому в фокусі новорічної реклами ― водії Bolt, оскільки від їх професіоналізму та харизми головним чином залежить рівень сервісу і з ними найчастіше контактують клієнти.

Рекламна кампанія відштовхується від того, що прогрес не стоїть на місці. Коли стали з’являтися сервіси виклику автомобілів (ще до того, як Bolt прийшов на ринок України), платформам доводилося брати на роботу в якості водіїв майже всіх бажаючих. Зараз вимоги до водіїв і автомобілів є досить високими. Платформа Bolt з’явилася на українському ринку тоді, коли виник стійкий попит на комфортні поїздки, і повністю виправдала очікування клієнтів. Її поява ознаменувала нову еру в галузі транспортних перевезень. Можна сказати, що такий застарілий і незручний спосіб пересування як олені залишився в минулому, а наразі ― комфортабельні авто з люб’язними водіями за кермом!

«Я радий бути причетним до створення першої в нашому регіоні рекламної кампанії Bolt. Ми вирішили розповісти про те, що ми не просто перевозимо вас із пункту А до пункту Б. Ми кожен день робимо все можливе і неможливе, щоб ваші поїздки були найкомфортнішими і найбезпечнішими», ― говорить Сергій Костя, регіональний маркетинг-менеджер Східної Європи.

«Регіональна кампанія для міжнародного бренду такого рівня ― це велика шана та відповідальність одночасно. Щоб усе встигнути, ми увімкнули турборежим. За кілька тижнів ми зробили те, на що іншим агентствам знадобилося б кілька місяців. Головним чином, завдяки команді мрії Bolt», ― сказав Владислав Полонський, CEO Rockets. Growth R&D.

Відео

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.