Олені ― в минулому, тепер Санта їздить на автомобілях Bolt

Напередодні Нового року провідна європейська транспортна платформа Bolt спільно з Rockets. Growth R&D уперше запускає локальну рекламну кампанію «Водії Bolt — не олені». Вона проходитиме не тільки в Україні, але і в країнах Східної Європи.

Новорічні свята — чудова нагода згадати про ті цінності, які важливі для кожної людини: про сім’ю та близьких. Bolt теж вирішив використати цей час, щоб нагадати про тих людей, які є дуже важливими для компанії. Саме тому в фокусі новорічної реклами ― водії Bolt, оскільки від їх професіоналізму та харизми головним чином залежить рівень сервісу і з ними найчастіше контактують клієнти.

Рекламна кампанія відштовхується від того, що прогрес не стоїть на місці. Коли стали з’являтися сервіси виклику автомобілів (ще до того, як Bolt прийшов на ринок України), платформам доводилося брати на роботу в якості водіїв майже всіх бажаючих. Зараз вимоги до водіїв і автомобілів є досить високими. Платформа Bolt з’явилася на українському ринку тоді, коли виник стійкий попит на комфортні поїздки, і повністю виправдала очікування клієнтів. Її поява ознаменувала нову еру в галузі транспортних перевезень. Можна сказати, що такий застарілий і незручний спосіб пересування як олені залишився в минулому, а наразі ― комфортабельні авто з люб’язними водіями за кермом!

«Я радий бути причетним до створення першої в нашому регіоні рекламної кампанії Bolt. Ми вирішили розповісти про те, що ми не просто перевозимо вас із пункту А до пункту Б. Ми кожен день робимо все можливе і неможливе, щоб ваші поїздки були найкомфортнішими і найбезпечнішими», ― говорить Сергій Костя, регіональний маркетинг-менеджер Східної Європи.

«Регіональна кампанія для міжнародного бренду такого рівня ― це велика шана та відповідальність одночасно. Щоб усе встигнути, ми увімкнули турборежим. За кілька тижнів ми зробили те, на що іншим агентствам знадобилося б кілька місяців. Головним чином, завдяки команді мрії Bolt», ― сказав Владислав Полонський, CEO Rockets. Growth R&D.

Відео

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...