Олександр Педан вручив сертифікат на 10 тисяч гривень на 10 років від NESCAFÉ

«Ми із чоловіком не відразу повірили, що головний приз дістався саме мені», – зізнається переможниця акції від NESCAFÉ «10 000 грн протягом 10 років» Галина Медяник з міста Суми. Молода жінка має родину – чоловіка та доньку. Акцію від відомого виробника кави в Україні проводили в межах мети компанії Nestlé, яка на всіх етапах своєї діяльності прагне покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому. Промо тривало протягом двох місяців і нарешті визначили переможницю. Свій сертифікат на 10 тисяч гривень щомісяця Галина отримала від бренд команди та Олександра Педана.

Жінка поділилася, що зазвичай каву купує саме вона. Виграні кошти для початку планує витратити на відпочинок на морі, а загалом вони дуже доречні, оскільки Галина зараз не працює.

«Я купую каву багато років не для виграшу, а просто тому, що моя родина її любить. Я брала участь і в попередніх акціях, проте не вигравала. Коли мені подзвонили й сказали про перемогу, спочатку не повірила. Першою думкою було: «Невже це правда?» Ще кілька годин ходила домівкою й не знала, що робити. Потім зателефонувала чоловікові. Він теж не відразу повірив. Лише тепер, коли підписали договір, уже все усвідомила. Зазвичай каву готую я. Іноді чоловік, якщо прокидається раніше».

NESCAFÉ® Classic — бренд, на якому виросли вже щонайменше два покоління українців. За цей час у кави з’явилися палкі  прихильники. Саме тому NESCAFÉ уже третій рік традиційно проводить акцію з гарантованими призами. Та найголовніший приз — це договір на отримання 10 000 гривень протягом 10 років. За 10 років ця сума дасть у сукупності понад 1 мільйон гривень.

Цього року акція проходила під гаслом «Прокидайся безтурботно». Адже NESCAFÉ не тільки допомогає прокинутися зранку та отримати заряд енергії на весь день. Просто маючи звичку пити каву NESCAFÉ® Classic, українці отримали шанс виграти 10 000 грн щомісяця протягом 10 років. І у випадку виграшу щонайменше 10 наступних років і справді можливо прокидатися безтурботно, не поспішати.

Щоб отримати приз, необхідно було зареєструвати код з пачки NESCAFÉ® Classic на сайті або за допомогою смс-повідомлення й чекати завершення акції. Переможця визначали випадково комп’ютерним вибором. Цього року в акції від NESCAFÉ зареєструвалося до 170 000 користувачів. Акція тривала протягом двох місяців.

«Узагалі востаннє я щось вигравала років 10 тому. Не завжди віриться в перемогу, але намагаюся брати участь в акціях. А раптом пощастить?!» — коментує Галина Медяник.

Команда NESCAFÉ® Classic разом з українським шоуменом та ведучим Олександром Педаном вручили головний подарунок щасливій переможниці. І зараз у неї є шанс прокидатися безтурботно та здійснювати свої мрії і мрії сім’ї.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...