• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Олександр Педан вручив сертифікат на 10 тисяч гривень на 10 років від NESCAFÉ

22 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Олександр Педан вручив сертифікат на 10 тисяч гривень на 10 років від NESCAFÉ
Share on FacebookShare on Twitter

«Ми із чоловіком не відразу повірили, що головний приз дістався саме мені», – зізнається переможниця акції від NESCAFÉ «10 000 грн протягом 10 років» Галина Медяник з міста Суми. Молода жінка має родину – чоловіка та доньку. Акцію від відомого виробника кави в Україні проводили в межах мети компанії Nestlé, яка на всіх етапах своєї діяльності прагне покращувати якість життя та сприяти здоровому майбутньому. Промо тривало протягом двох місяців і нарешті визначили переможницю. Свій сертифікат на 10 тисяч гривень щомісяця Галина отримала від бренд команди та Олександра Педана.

Жінка поділилася, що зазвичай каву купує саме вона. Виграні кошти для початку планує витратити на відпочинок на морі, а загалом вони дуже доречні, оскільки Галина зараз не працює.

«Я купую каву багато років не для виграшу, а просто тому, що моя родина її любить. Я брала участь і в попередніх акціях, проте не вигравала. Коли мені подзвонили й сказали про перемогу, спочатку не повірила. Першою думкою було: «Невже це правда?» Ще кілька годин ходила домівкою й не знала, що робити. Потім зателефонувала чоловікові. Він теж не відразу повірив. Лише тепер, коли підписали договір, уже все усвідомила. Зазвичай каву готую я. Іноді чоловік, якщо прокидається раніше».

NESCAFÉ® Classic — бренд, на якому виросли вже щонайменше два покоління українців. За цей час у кави з’явилися палкі  прихильники. Саме тому NESCAFÉ уже третій рік традиційно проводить акцію з гарантованими призами. Та найголовніший приз — це договір на отримання 10 000 гривень протягом 10 років. За 10 років ця сума дасть у сукупності понад 1 мільйон гривень.

Цього року акція проходила під гаслом «Прокидайся безтурботно». Адже NESCAFÉ не тільки допомогає прокинутися зранку та отримати заряд енергії на весь день. Просто маючи звичку пити каву NESCAFÉ® Classic, українці отримали шанс виграти 10 000 грн щомісяця протягом 10 років. І у випадку виграшу щонайменше 10 наступних років і справді можливо прокидатися безтурботно, не поспішати.

Щоб отримати приз, необхідно було зареєструвати код з пачки NESCAFÉ® Classic на сайті або за допомогою смс-повідомлення й чекати завершення акції. Переможця визначали випадково комп’ютерним вибором. Цього року в акції від NESCAFÉ зареєструвалося до 170 000 користувачів. Акція тривала протягом двох місяців.

«Узагалі востаннє я щось вигравала років 10 тому. Не завжди віриться в перемогу, але намагаюся брати участь в акціях. А раптом пощастить?!» — коментує Галина Медяник.

Команда NESCAFÉ® Classic разом з українським шоуменом та ведучим Олександром Педаном вручили головний подарунок щасливій переможниці. І зараз у неї є шанс прокидатися безтурботно та здійснювати свої мрії і мрії сім’ї.

Теги: акцииновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.