За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це становить 95% від всієї інтернет-аудиторії України. Показник збільшився на 4%, в порівнянні з 4-м кварталом 2020 року (91%).
Рекламодавці платформи MGID, яка спеціалізується на нативній рекламі в Україні, мають доступ до аудиторії близько 300 медіа, що працюють із платформою напряму. За даними Gemius, ядро аудиторії MGID складають зрілі платоспроможні люди з вищою освітою, з середнім рівнем доходу та вище.
За словами CEO MGID Сергія Денисенка, таке охоплення аудиторії нативною рекламою є результатом зміни ставлення ринку до інтересів користувачів та їхнього user-experience: «Наші технологічні рішення дозволяють брендам ефективніше взаємодіяти зі своєю аудиторією за допомогою ненав’язливих форматів та релевантного рекламного контенту, при цьому, не відволікаючи її від основного вмісту сайту. І ми бачимо, що наш підхід знаходить все більше однодумців на ринку».
Також, за даними Gemius Україна, до трійки лідерів рекламних платформ за охопленням інтернет-аудиторії України у 2021 році, крім MGID, увійшли Admixer та Programmatic media.
Фото у прев’ю: Остін Дістель, unsplash.com
Читайте також: За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі программатік-реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися. Глобальна статистика показує, що сукупні темпи росту продажів реклами за всі чотири квартали 2020 року становили щонайменше 97%, якщо порівняти з попереднім роком.