Продажі реклами на Connected TV в 2020 році подвоїлися

За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі программатік-реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися. Глобальна статистика показує, що сукупні темпи росту продажів реклами за всі чотири квартали 2020 року становили щонайменше 97%, якщо порівняти з попереднім роком.

Причиною цьому є те, що увага аудиторії звернулася до діджитал-телебачення. Зокрема, останні дослідження WARC Data показують, що зараз у двох з п’яти онлайн-споживачів є телевізори, підключені до інтернету. Відповідно і рекламісти зробили перерозподіл своїх медіаінвестицій. Витрати на рекламу на лінійному телебаченні скоротилися на 47 мільярдів доларів за останні п’ять років, тоді як інвестиції в онлайн відео збільшилися на 39 мільярдів.

Дані Pixalate показують також, що продажі программатік-реклами на Connected TV пережили значний спад в другому кварталі 2020 року, коли перший спалах коронавірусу став на заваді численних кампаній.

В останньому кварталі 2020 року найшвидший ріст демонструє реклама в Латинській Америці (268%), якщо порівняти з відповідним періодом минулого року. В Північній Америці ситуація була значно стабільнішою, і наприкінці року ріст продажів реклами тут становить 98%.

У порівнянні з цим, регіон EMEA в 2020 році демонструє різкий спад продажів реклами на Connected TV у другому кварталі. В другій половині 2020 року повернутися до допандемічних темпів росту в цьому регіоні так і не вдалося.

В Азійсько-Тихоокеанському регіоні ріст продажів реклами впродовж року залишався практично однаковим. Пояснюється це, ймовірно, тим, що онлайн відеоконтент в цьому регіоні переглядається переважно з мобільних пристроїв. В Азії зростанню реклами на Connected TV міг би посприяти гіперлокальний підхід.

Хоча загалом продажі реклами демонструють швидкі темпи росту, слід визнати, що багатьом рекламістам буває складно ефективно задіяти рекламні формати, розраховані на Connected TV.

Тобто якщо підсумувати продажі программатік-реклами на Connected TV в 2020 році, картина вимальовується наступна:

  • Продажі программатік-реклами на Connected TV за минулий рік подвоїлися, оскільки аудиторія та рекламісти перенесли свою увагу саме на цей медіаканал.
  • Найшвидше зростання темпів продажів спостерігається тут в Латинській Америці. В Північній Америці рівень продажів впродовж 2020 року лишався відносно стабільним. А Європа, Близький Схід та Африка так і не відновили свій допандемічний рівень росту в цій сфері.
  • Продажі реклами на Connected TV в Азійсько-Тихоокеанському регіоні протягом усього року зберігалися приблизно на одному рівні, що, ймовірно, є наслідком того, що в цьому регіоні споживачі надають перевагу мобільним пристроям.

Джерело

Читайте також: результати опитування українських користувачів, щодо популярності інтернету та телебачення.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Спікери з TikTok, Netflix і Google розкажуть про те, як бізнесу вийти на міжнародний рівень

14 травня підприємці та топ-менеджери глобальних компаній зберуться на онлайн-конференції PM GO: Go global! Міжнародних компаній стає дедалі більше. Ще ...

В Україні запустили науково-освітній проєкт BOOKMINT’s

ГО «Форум видавців» та «Дитячі наукові студії» запустили платформу BOOKMINT’s. Мета платформи — популяризація читання та інноваційних технік вивчення науки. ...

Creative Digest CIAU. Випуск #035

Фіналісти конкурсу соціально вагомого контенту. Чекліст для попередження дискримінації під час рекрутингу. «Google для туризму». А також добірка цікавих книжок ...

Занурити туриста в історію і не дати йому потонути: історія проєкту «Бюро театралізованих екскурсій»

Жива історія та дослідження української еліти минулих століть. Ось головні завдання проєкту «Бюро театралізованих екскурсій». Керівниця Ольга Мусіяченко розповідає про ...

Алан Бадоєв запускає креативне агентство Badoev ID

Алан Бадоєв — ім’я-бренд, яке за 20 років активної роботи в індустрії інтертейнменту докорінно змінило уявлення про музичний і телевізійний ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...