Оголошено переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019»

28 жовтня на бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який відбувся в Radisson Blu Hotel, Kyiv, були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». На розгляд членів журі було подано 102 проекти.

«Мета нашого конкурсу обмін креативними ідеями, – зазначила Оксана Тодорова, організаторка конкурсу, президентка Асоціації корпоративних медіа України. – Цього року ми побачили якісно нові підходи до формування стратегії корпоративних комунікацій і до управління контентом на різних каналах. Фокус уваги продовжує впевнено зміщуватися від письмових до відео-форматів. Комунікації набувають системності. Є проекти, що вдало використовують концепцію серіалів з елементами інтерактиву. Коли від прямого просування компанія переходить до формування символічних образів бренду, використовують вдалі метафори та правдиві історії реальних людей. Це наповнює корпоративні комунікації додатковими сенсами й спонукає зацікавлені сторони організації співпрацювати з компанією. Такі підходи формують лояльність стейкхолдерів – співробітників, клієнтів, партнерів. Окремо хочу зазначити, що з’явились проекти, що використовують тренди: VR-окуляри для перегляду корпоративних фільмів з виробництва, доповнена реальність у вигляді зверненні власника компанії до нових співробітників у друкованому виданні. Конвергенція стає все більш актуальною в соцмережах. А такий ресурс як Telegram–канал компанії вдало використовують у якості агрегатора корпоративного контенту. Отже, від епізодичних проявів креативу ми переходимо до системних комунікацій на усіх можливих каналах, з урахуванням специфіки аудиторії кожного каналу та наших бізнес-цілей.  Це і створює бажаний ефект синергії. Що ж з стосується тематичних векторів, треба зазначити, що компанії поступово підключаються до вирішення гострих соціальних питань. Корпоративна соціальна відповідальність проявляється у вигляді окремих масштабних проектів і також набуває важливих характеристик – системності й послідовності».

Переможцями конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019» стали наступні компанії:

  • Фармак” – корпоративна газета “Фармак life“;
  • Carlsberg Ukraine – корпоративний Звіт зі сталого розвитку Carlsberg;
  • ПУМБ” – річний звіт “ПУМБ 2018“;
  • НАК “Нафтогаз України” – корпоративний портал “Нафтогаз“;
  • Фармак” – корпоративний сайт farmak.ua;
  • МХП” – корпоративний відеопроект “Віртуальна екскурсія на підприємства МХП”;
  • Carlsberg Ukraine – корпоративний фільм Welcome to Carlsberg;
  • Credit Agricole Bank – іміджевий фільм SOMMELIER;
  • ДТЕК Енерго – фільм про компанію “Незалежність – всередині!“;
  • МХП” – telegram канал MHP Channel;
  • ПУМБ” – сторінка instagram pumb.ua;
  • Корпорація “Біосфера” – сторінка в fb biosphere.corporation;
  • Донецьксталь” – акаунт facebook donetskstal;
  • Телекомунікаційні технології” – електронне видання BROADVISION;
  • Донецьксталь” – мультимедійне видання #ШАХТА;
  • ДТЕК Енерго” – корпоративна книжка “Мій супергеройський та крутий татусь“;
  • Брокард Україна” – журнал для клієнтів BROCARD parfums;
  • МХП” – видання категорії B2B “МХП Life“;
  • Grand Admiral Resort & SPA  – видання категорії B2C Admiral Magazine;
  • НЕК “Укренерго” – видання категорії B2P “50 Hz“;
  • Донбасенерго” – корпоративний календар “Формула успіху“;
  • Корпорація “Біосфера” – product календар Larger Than Life;
  • Донбасенерго” – бізнес сувенір “До 8 березня“;
  • АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративний сувенір Подарунковий набір «85 років: сталева витримка».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...