28 жовтня на бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який відбувся в Radisson Blu Hotel, Kyiv, були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». На розгляд членів журі було подано 102 проекти.

«Мета нашого конкурсу обмін креативними ідеями, – зазначила Оксана Тодорова, організаторка конкурсу, президентка Асоціації корпоративних медіа України. – Цього року ми побачили якісно нові підходи до формування стратегії корпоративних комунікацій і до управління контентом на різних каналах. Фокус уваги продовжує впевнено зміщуватися від письмових до відео-форматів. Комунікації набувають системності. Є проекти, що вдало використовують концепцію серіалів з елементами інтерактиву. Коли від прямого просування компанія переходить до формування символічних образів бренду, використовують вдалі метафори та правдиві історії реальних людей. Це наповнює корпоративні комунікації додатковими сенсами й спонукає зацікавлені сторони організації співпрацювати з компанією. Такі підходи формують лояльність стейкхолдерів – співробітників, клієнтів, партнерів. Окремо хочу зазначити, що з’явились проекти, що використовують тренди: VR-окуляри для перегляду корпоративних фільмів з виробництва, доповнена реальність у вигляді зверненні власника компанії до нових співробітників у друкованому виданні. Конвергенція стає все більш актуальною в соцмережах. А такий ресурс як Telegram–канал компанії вдало використовують у якості агрегатора корпоративного контенту. Отже, від епізодичних проявів креативу ми переходимо до системних комунікацій на усіх можливих каналах, з урахуванням специфіки аудиторії кожного каналу та наших бізнес-цілей.  Це і створює бажаний ефект синергії. Що ж з стосується тематичних векторів, треба зазначити, що компанії поступово підключаються до вирішення гострих соціальних питань. Корпоративна соціальна відповідальність проявляється у вигляді окремих масштабних проектів і також набуває важливих характеристик – системності й послідовності».

Переможцями конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019» стали наступні компанії:

  • Фармак” – корпоративна газета “Фармак life“;
  • Carlsberg Ukraine – корпоративний Звіт зі сталого розвитку Carlsberg;
  • ПУМБ” – річний звіт “ПУМБ 2018“;
  • НАК “Нафтогаз України” – корпоративний портал “Нафтогаз“;
  • Фармак” – корпоративний сайт farmak.ua;
  • МХП” – корпоративний відеопроект “Віртуальна екскурсія на підприємства МХП”;
  • Carlsberg Ukraine – корпоративний фільм Welcome to Carlsberg;
  • Credit Agricole Bank – іміджевий фільм SOMMELIER;
  • ДТЕК Енерго – фільм про компанію “Незалежність – всередині!“;
  • МХП” – telegram канал MHP Channel;
  • ПУМБ” – сторінка instagram pumb.ua;
  • Корпорація “Біосфера” – сторінка в fb biosphere.corporation;
  • Донецьксталь” – акаунт facebook donetskstal;
  • Телекомунікаційні технології” – електронне видання BROADVISION;
  • Донецьксталь” – мультимедійне видання #ШАХТА;
  • ДТЕК Енерго” – корпоративна книжка “Мій супергеройський та крутий татусь“;
  • Брокард Україна” – журнал для клієнтів BROCARD parfums;
  • МХП” – видання категорії B2B “МХП Life“;
  • Grand Admiral Resort & SPA  – видання категорії B2C Admiral Magazine;
  • НЕК “Укренерго” – видання категорії B2P “50 Hz“;
  • Донбасенерго” – корпоративний календар “Формула успіху“;
  • Корпорація “Біосфера” – product календар Larger Than Life;
  • Донбасенерго” – бізнес сувенір “До 8 березня“;
  • АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративний сувенір Подарунковий набір «85 років: сталева витримка».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...