• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019»

31 Жовтня, 2019
Час прочитання: 2 хв.
A A
Оголошено переможців конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019»
Share on FacebookShare on Twitter

28 жовтня на бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який відбувся в Radisson Blu Hotel, Kyiv, були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». На розгляд членів журі було подано 102 проекти.

«Мета нашого конкурсу – обмін креативними ідеями, – зазначила Оксана Тодорова, організаторка конкурсу, президентка Асоціації корпоративних медіа України. – Цього року ми побачили якісно нові підходи до формування стратегії корпоративних комунікацій і до управління контентом на різних каналах. Фокус уваги продовжує впевнено зміщуватися від письмових до відео-форматів. Комунікації набувають системності. Є проекти, що вдало використовують концепцію серіалів з елементами інтерактиву. Коли від прямого просування компанія переходить до формування символічних образів бренду, використовують вдалі метафори та правдиві історії реальних людей. Це наповнює корпоративні комунікації додатковими сенсами й спонукає зацікавлені сторони організації співпрацювати з компанією. Такі підходи формують лояльність стейкхолдерів – співробітників, клієнтів, партнерів. Окремо хочу зазначити, що з’явились проекти, що використовують тренди: VR-окуляри для перегляду корпоративних фільмів з виробництва, доповнена реальність у вигляді зверненні власника компанії до нових співробітників у друкованому виданні. Конвергенція стає все більш актуальною в соцмережах. А такий ресурс як Telegram–канал компанії вдало використовують у якості агрегатора корпоративного контенту. Отже, від епізодичних проявів креативу ми переходимо до системних комунікацій на усіх можливих каналах, з урахуванням специфіки аудиторії кожного каналу та наших бізнес-цілей.  Це і створює бажаний ефект синергії. Що ж з стосується тематичних векторів, треба зазначити, що компанії поступово підключаються до вирішення гострих соціальних питань. Корпоративна соціальна відповідальність проявляється у вигляді окремих масштабних проектів і також набуває важливих характеристик – системності й послідовності».

Переможцями конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019» стали наступні компанії:

  • “Фармак” – корпоративна газета “Фармак life“;
  • Carlsberg Ukraine – корпоративний Звіт зі сталого розвитку Carlsberg;
  • “ПУМБ” – річний звіт “ПУМБ 2018“;
  • НАК “Нафтогаз України” – корпоративний портал “Нафтогаз“;
  • “Фармак” – корпоративний сайт farmak.ua;
  • “МХП” – корпоративний відеопроект “Віртуальна екскурсія на підприємства МХП”;
  • Carlsberg Ukraine – корпоративний фільм Welcome to Carlsberg;
  • Credit Agricole Bank – іміджевий фільм SOMMELIER;
  • ДТЕК Енерго – фільм про компанію “Незалежність – всередині!“;
  • “МХП” – telegram канал MHP Channel;
  • “ПУМБ” – сторінка instagram pumb.ua;
  • Корпорація “Біосфера” – сторінка в fb biosphere.corporation;
  • “Донецьксталь” – акаунт facebook donetskstal;
  • “Телекомунікаційні технології” – електронне видання BROADVISION;
  • “Донецьксталь” – мультимедійне видання #ШАХТА;
  • “ДТЕК Енерго” – корпоративна книжка “Мій супергеройський та крутий татусь“;
  • “Брокард Україна” – журнал для клієнтів BROCARD parfums;
  • “МХП” – видання категорії B2B “МХП Life“;
  • Grand Admiral Resort & SPA  – видання категорії B2C Admiral Magazine;
  • НЕК “Укренерго” – видання категорії B2P “50 Hz“;
  • “Донбасенерго” – корпоративний календар “Формула успіху“;
  • Корпорація “Біосфера” – product календар Larger Than Life;
  • “Донбасенерго” – бізнес сувенір “До 8 березня“;
  • “АрселорМіттал Кривий Ріг” – корпоративний сувенір Подарунковий набір «85 років: сталева витримка».
Теги: медіановини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025
Інсайти

Як FMCG «продає» смак у соцмережах

3 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.