Оголошена програма 19-ого КМФР

19-ий Київський Міжнародний Фестиваль Реклами опублікував насичену фестивальну програму. Вже дев’ятнадцять років поспіль КМФР щорічно об’єднує на одному майданчику лідерів  креативної індустрії, популяризує рекламні комунікації як галузь серед молоді та є провідним фестивалем країни.

Фестиваль відбудеться 31 травня та 1 червня у Києві на ВДНГ, павільйон №3.

У програмі фестивалю – конференція Best Marketing Practices, яка виступає платформою для обміну досвідом між провідними іноземними експертами та лідерами українського ринку, Церемонія нагородження переможців КМФР 2018, дводенна виставка всіх робіт поданих до конкурсної програми та насичена вечірня програма.

Ознайомитись із повною програмою можна за посиланням. Звертаємо вашу увагу на те, що скоро будуть опубліковані деталі. Слідкуйте за новинами!

Аби оформити акредитацію на фестиваль та взяти участь у всіх активностях, вам варто зареєструватись на сайті та оформити акредитацію.

У разі виникнення питань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або зателефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Як змінилося споживання відео на YouTube під час карантину і що брендам з цим робити — дослідження

Відтоді, як обсяг трафіку на YouTube збільшився на 30% за перші 2 тижні карантину, стало зрозуміло, що у сфері відеоконтенту ...

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Мозковий штурм остаточно застарів. Прийшов час вільної дискусії

Класичний мозковий штурм як інструмент пошуку нових ідей сьогодні під великим питанням. Чим його замінити, які інструменти для пошуку нових ...

Havas Digital Kyiv анонсує партнерство з TikTok

Агентство Havas Digital Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, стало офіційним партнером відеохостингу TikTok. «В історії роботи ...

Вливания во влияние: агентство PROVID усиливает направление по работе с инфлюенсерами

Следуя мировым коммуникационным трендам и проверив общее количество личных подписок на каналы и персональные профили в YouTube, TikTok и Instagram, ...

Приховані написи: у Флориді випустили туристичну мапу, що реагує на сонячне світло

Visit Florida не втрачає надії пробудити в серцях туристів жагу подорожей та познайомити їх з менш відомими туристичними принадами «штату сонячного сяйва».

cover UMF online show 2020

Український маркетинг-форум оголошує програму свого Першого маркетингового онлайн-шоу

Лихо не без добра. Через всім відомі обставини у 2020 році Український маркетинг-форум реалізує новий формат – маркетингове онлайн-шоу. Оргкомітет ...