Offline vs Online (Інфографіка)

Все нове – це не тільки забуте старе, але і його сучасна інтерпретація, адаптована для сьогоднішнього (вимогливого) користувача. Супермаркети і магазини косметики дають можливість зробити покупку в інтернеті, сплативши і отримавши її не виходячи з дому, автосалони – приймають замовлення онлайн, і навіть барбершопи збирають статистику популярності в соцмережах, продаючи послуги за передоплатою. Всі сили кинуті на онлайн, а реальний, живий покупець, який любить розглянути товар перед покупкою і отримати консультацію «очі в очі» – забутий.

Діджіталізація, немов цунамі, охопила всі сфери ринку, планомірно висуваючи з кожного сегмента всіх, хто ще не обзавівся інтернет-магазином і чи пабліком у Фейсбуці або Інстаграмі. Але давайте дивитися на цільову аудиторію об’єктивно – як мінімум, третина ваших покупців не замовляють товари онлайн.

Розберемося, чому:

«Жива» комунікація. Кожен з ваших клієнтів – частина соціуму, тому їм важливий людський контакт. До того ж, для багатьох зручніші спонтанні покупки, при яких немає необхідності чекати своє замовлення.

 Реальні враження. Можна як завгодно детально описувати колір і фасон куртки або чобіт, але це не зможе допомогти покупцеві самостійно їх оцінити. Поміряти, понюхати, спробувати – те, чого все ще хочуть ваші клієнти.

 Технологічність оффлайна. Сьогодні ритейлери можуть впровадити в роботу оффлайн магазину систему електронних чеків, яка дозволить позбутися від паперових квитанцій обом сторонам. Документ буде зберігатися в особистому кабінеті покупця – це зручно і екологічно.

 Рейтинг довіри. І по відношенню до оффлайну він значно вище, як у старшого покоління, так і у молодих людей. Хоч раз, але кожен з вашої ЦА потрапляв на недобросовісних продавців в інтернеті.

 Так в чому полягає завдання сучасного рітейлу і чи потрібно чимось жертвувати? Безумовно, немає. І якщо вам вдасться домогтися органічного балансу між онлайн і оффлайн, ви – в числі переможців (а їх, як відомо, люблять і клієнти, і партнери).

Зображення у заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...