Offline vs Online (Інфографіка)

Все нове – це не тільки забуте старе, але і його сучасна інтерпретація, адаптована для сьогоднішнього (вимогливого) користувача. Супермаркети і магазини косметики дають можливість зробити покупку в інтернеті, сплативши і отримавши її не виходячи з дому, автосалони – приймають замовлення онлайн, і навіть барбершопи збирають статистику популярності в соцмережах, продаючи послуги за передоплатою. Всі сили кинуті на онлайн, а реальний, живий покупець, який любить розглянути товар перед покупкою і отримати консультацію «очі в очі» – забутий.

Діджіталізація, немов цунамі, охопила всі сфери ринку, планомірно висуваючи з кожного сегмента всіх, хто ще не обзавівся інтернет-магазином і чи пабліком у Фейсбуці або Інстаграмі. Але давайте дивитися на цільову аудиторію об’єктивно – як мінімум, третина ваших покупців не замовляють товари онлайн.

Розберемося, чому:

«Жива» комунікація. Кожен з ваших клієнтів – частина соціуму, тому їм важливий людський контакт. До того ж, для багатьох зручніші спонтанні покупки, при яких немає необхідності чекати своє замовлення.

 Реальні враження. Можна як завгодно детально описувати колір і фасон куртки або чобіт, але це не зможе допомогти покупцеві самостійно їх оцінити. Поміряти, понюхати, спробувати – те, чого все ще хочуть ваші клієнти.

 Технологічність оффлайна. Сьогодні ритейлери можуть впровадити в роботу оффлайн магазину систему електронних чеків, яка дозволить позбутися від паперових квитанцій обом сторонам. Документ буде зберігатися в особистому кабінеті покупця – це зручно і екологічно.

 Рейтинг довіри. І по відношенню до оффлайну він значно вище, як у старшого покоління, так і у молодих людей. Хоч раз, але кожен з вашої ЦА потрапляв на недобросовісних продавців в інтернеті.

 Так в чому полягає завдання сучасного рітейлу і чи потрібно чимось жертвувати? Безумовно, немає. І якщо вам вдасться домогтися органічного балансу між онлайн і оффлайн, ви – в числі переможців (а їх, як відомо, люблять і клієнти, і партнери).

Зображення у заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...