Одинаковые на первый взгляд
 На принтах чилийского агентства Publicis отражены люди разных профессий, но занимающиеся по сути одним и тем же. Таким образом, продвигается ассоциация, что неоригинальные запчасти могут делать то же самое, но никогда не будут настолько же хороши.
 
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Чому Comfy – намбер ван за домашніми гаджетами

Агенція banda запустила нову рекламну кампанію Comfy Всі вже знають, що в Comfy не просто техніка, а справжні домашні гаджети. ...

Бренд Starburst створив вертикальне відео з силою тяжіння під кутом 90 градусів

Бренд, відомий своїми цукерками-кубиками, вирішив створити довгі цукерки Starburst Swirlers, відзначивши це кумедним роликом у вертикальному форматі.

Онлайн-інтенсив The Big Ads Theory від Dentsu Aegis Network Ukraine

Що потрібно для створення реклами, яку будуть не скіпати, а шерити? Лише три неЧарівні пігулки: Технологія, Креатив та Комунікація! Команда ...

KFC Малайзія створила плейлист, який відмітив кожен день, коли ресторани мережі були закриті

Через всесвітній карантин не тільки людям довелось несолодко. Неживі предмети також увесь цей час сумували за людьми і галасливими компаніями. ...

Стріт-арт від Stella Artois допомагає людям дотримуватися дистанції

Знаменитий пивний бренд Stella Artois створив величезний яскравий стріт-арт розміром 28х14 метрів прямо в самому центрі відомого лондонського району Brick ...

Великий ребрендинг: «Перехід Аутдор» змінює лого та переходить у цифровий формат

Ринок зовнішньої реклами, попри складнощі під час карантину, знову відновлюється. Крім того, деякі гравці не гаяли час, а провели його ...