Одевайся по погоде

Размещение реализовано агентствами Posterscope и Carat Edinburgh на поверхностях операторов наружной рекламы Ocean Outdoor и Clear Channel.

Специфика мембраны GORE-TEX®, защищающей своего владельца от осадков и не препятствующая испарению избыточной влаги, сама подсказала формат инновационного ooh-размещения, набирающий популярность в мире благодаря возможности доносить до потребителя релевантные сообщения. Проект реализован на платформе Liveposter CMS и отличается тем, что в зависимости от того, ветер ли на улице, дождь или гроза, на экранах демонстрируются разработанные для конкретной погоды предложения GORE-TEX®.

Помимо нестандартных решений в наружной рекламе кампания включает размещение на ТВ, в Интернете, в соцсетях и в кинотеатрах.

Напомним, совсем недавно аналогичное решение в наружной рекламе использовал бренд The North Face, предлагающий одежду для активного образа жизни

 
 
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.