Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів 2018: важлива корекція показників

Основою для оцінки обсягу ринку маркетингових сервісів цього року стали результати та аналіз рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів, який включає об’єктивне вимірювання обігу та динаміки розвитку ринку, рейтингування ключових компаній і дослідження тенденцій.

Підводячи підсумки Рейтингу за 2017 рік та аналізуючи його результати за останні 10 років Правління МАМІ прийшло до висновку, що сумарний обсяг доходів усіх учасників рейтингу складає в середньому 40% усього ринкового об’єму маркетингових сервісів – адже не усі компанії беруть участь у дослідженнях, частину сервісів також клієнти реалізують власноруч. Однак, за останні посткризові роки, через суттєве падіння обсягів та зниження прозорості ринку таке співвідношення було викривлене. Дані за попередні три роки (2014-2016), сформовані завдяки експертній оцінці, скоріше за все надавали аналіз ситуації за активністю та кількістю проектів, а дані цьогорічного рейтингу дали можливість визначити реальні фінансові показники ринку маркетингових сервісів.

Беручи до уваги суттєве зростання, додаткові опитування експертів та актуальні дані за 2017 рік Правління дійшло висновку про необхідність корегування показників за три попередні роки. Враховуючи корекцію було визначено, що обсяг ринку маркетингових сервісів 2017 року складає 4 548  млн. грн. Такі дані відповідають динаміці зростання обігу агентств-учасників Рейтингу.

Відкориговані показники:

Коригування обсягу ринку 2014 2015 2016 2017
БУЛО:

Зростання обсягів  МС з урахуванням експертної оцінки,  млн. грн.

1 672 1 633 1 848 2 189
СТАЛО:

Зростання обсягів  МС з урахуванням 40% долі учасників рейтингу МАМІ,  млн. грн.

 2 669  3 011  3 437  4 548
Для довідки:

Обсяги учасників рейтингу МАМІ, млн. грн.

1067,60 1204,47 1374,71 1819,15

 

Маркетингові сервіси (МС) Скорегований Обсяг 2017р., млн грн. Обсяг 2018р., млн грн  % зміни 2018 до 2017
Обсяг ринку МС, ВСЬОГО       4 548    5 317 17%
 У тому числі:      
Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу)       1 700    1 955 15%
Loyalty marketing  (Mailing, DB management, Contact-Center)         850       978 15%
Consumer marketing         950    1 140 20%
Event Marketing and Sponsorship         920    1 104 20%
Non-standart communications (life placement, ambient media )         128       141 10%

Таким чином, скорегований показник обсягу ринку 2017 складає 4 548 млн.грн. З урахуванням експертної оцінки динаміки +17% на 2018, прогнозований показник сягне 5 317 млн. гривень.

Сподіваймося, що оптимістичні зміни надихнуть агентства на нові проекти та сміливі плани. Будемо щиро вдячні за ваші думки та відгуки за адресою [email protected].

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

У світі домашніх людин: карантинна кампанія від Shafa.ua і Banda

Цієї весни наш світ звузився до розміру квартири. Тут проводимо наради, тягнемо шпагати, варимо гречку, і втрачаємо відчуття часу, бо ...

Кураж в карантин: как перенести массовый ивент в онлайн и перераспределить обязанности

Кураж открывает двери в новую жизнь в марте. В планах — коктейли на улице, любимые диджеи, аттракционы, крутые лекции. Релизы ...

Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів: підсумки МАМІ 2019/2020

МАМІ представляє Рейтинг креативності агентств маркетингових сервісів фестивального сезону 2019-2020. Зараз, в умовах жорсткої конкуренції, креативність — це те, що ...

Результаты опроса от Ringostat о том, как бизнес выходит из карантина

Результаты опроса от Ringostat о том, как бизнес выходит из карантина

21 июня стартовал опрос о том, как бизнес выходит из карантина. Его провели Ringostat — платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной ...

Піджаки та шорти – ось що мережа магазинів Prisma вважає сучасним діловим костюмом

Зверху – діловий стиль, знизу – кежуал! Фінська мережа Prisma створила спеціальну лінійку того, що можна назвати сучасним діловим костюмом.

чек-лист идеального ивента

«Мероприятие, к которому готовились, испортить сложно»: чек-лист идеального ивента

Любой план хорош до начала битвы. И спланировать мероприятие не всегда бывает легко. Существует много разных нюансов, о которых можно ...