Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів 2018: важлива корекція показників

Основою для оцінки обсягу ринку маркетингових сервісів цього року стали результати та аналіз рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів, який включає об’єктивне вимірювання обігу та динаміки розвитку ринку, рейтингування ключових компаній і дослідження тенденцій.

Підводячи підсумки Рейтингу за 2017 рік та аналізуючи його результати за останні 10 років Правління МАМІ прийшло до висновку, що сумарний обсяг доходів усіх учасників рейтингу складає в середньому 40% усього ринкового об’єму маркетингових сервісів – адже не усі компанії беруть участь у дослідженнях, частину сервісів також клієнти реалізують власноруч. Однак, за останні посткризові роки, через суттєве падіння обсягів та зниження прозорості ринку таке співвідношення було викривлене. Дані за попередні три роки (2014-2016), сформовані завдяки експертній оцінці, скоріше за все надавали аналіз ситуації за активністю та кількістю проектів, а дані цьогорічного рейтингу дали можливість визначити реальні фінансові показники ринку маркетингових сервісів.

Беручи до уваги суттєве зростання, додаткові опитування експертів та актуальні дані за 2017 рік Правління дійшло висновку про необхідність корегування показників за три попередні роки. Враховуючи корекцію було визначено, що обсяг ринку маркетингових сервісів 2017 року складає 4 548  млн. грн. Такі дані відповідають динаміці зростання обігу агентств-учасників Рейтингу.

Відкориговані показники:

Коригування обсягу ринку 2014 2015 2016 2017
БУЛО:

Зростання обсягів  МС з урахуванням експертної оцінки,  млн. грн.

1 672 1 633 1 848 2 189
СТАЛО:

Зростання обсягів  МС з урахуванням 40% долі учасників рейтингу МАМІ,  млн. грн.

 2 669  3 011  3 437  4 548
Для довідки:

Обсяги учасників рейтингу МАМІ, млн. грн.

1067,60 1204,47 1374,71 1819,15

 

Маркетингові сервіси (МС) Скорегований Обсяг 2017р., млн грн. Обсяг 2018р., млн грн  % зміни 2018 до 2017
Обсяг ринку МС, ВСЬОГО       4 548    5 317 17%
 У тому числі:      
Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу)       1 700    1 955 15%
Loyalty marketing  (Mailing, DB management, Contact-Center)         850       978 15%
Consumer marketing         950    1 140 20%
Event Marketing and Sponsorship         920    1 104 20%
Non-standart communications (life placement, ambient media )         128       141 10%

Таким чином, скорегований показник обсягу ринку 2017 складає 4 548 млн.грн. З урахуванням експертної оцінки динаміки +17% на 2018, прогнозований показник сягне 5 317 млн. гривень.

Сподіваймося, що оптимістичні зміни надихнуть агентства на нові проекти та сміливі плани. Будемо щиро вдячні за ваші думки та відгуки за адресою [email protected].

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...