О важности сковороды для вкуса стейка

Первыми докладчиками будут Максим Боритко, Creative Leader in Integrated and Media projects, AGAMA communications, и Владислав Полонский, Business Development Director, AGAMA communications. Они выступят с темой доклада «Сковорода в приготовлении стейка стала важнее говядины. Почему-то». Спикеры расскажут о том, как стремительно развивающийся выбор медиа-сковородок не оставил времени думать о смысловом наполнении рекламного стейка и почему докладчики считают правильным уходить от узких коммуникационных специализаций в сторону интегрированных решений для роста бизнеса клиентов. 

Как вы считаете, почему ваша тема актуальна для рынка?

М. Боритко и В. Полонский: Связь. С. Бизнес. Результатами. На протяжении десятка лет мы двигались от фулл-сервиса к узким специализациям, отвечая потребностям клиентов разбираться в новых медиа. На рынке появилось очень много узких специалистов, которые никак не связаны друг с другом. Как на стороне агентств, так и внутри отдела маркетинга. Очень сложно отвечать за удобство стула, делая для него только ножки, например. Надо делать весь стул. 

Какие интегрированные проекты сейчас работают на рынке?

М. Б. и В. П.: Проекты, которые разрабатываются от бизнес-задачи, а не от закупленного набора медиа. 

Кому вы посоветуете послушать ваш доклад?

М. Б. и В. П.: Тому, кто чувствует, что стал заложником TRP

Ознакомиться с двухдневной программой конференции Best Marketing Practices можно на сайте best-marketing.com.ua. Всем желающим принять участие в конференции необходимо пройти онлайн регистрацию на сайте

 

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...