О порно и сексе Синди Геллоп расскажет на Cannes Lions 2016.

Синди Геллоп широко известна созданием и управлением веб-стартапов «IfWeRanTheWorld» и «MakeLoveNotPorn». Запуск этих проектов произвёл фуррор в 2009 году на конференции TEDTalk и стал одной из “самых обсуждаемых презентаций”. Она первой завела разговор о том, что доступ к онлайн-порно в сочетании с неспособностью открыто и честно говорить о сексе в реальном мире, приводит к тому, что порно нивелирует половое воспитание. Её ресурс MLNP.com сопоставляет мечты и реальность – мир порно и реальный мир. В то время дополнительным доходом сайта сайта mlnp.tv также  является платформа нового формата для создания инновационной категории онлайн – социального секса. Цель этого – облегчить людям разговоры об интиме и сами интимные контакты в реальной жизни. Синди считает, что в конечном итоге тема секса должна стать в ряд со всеми иными, которые активно и свободно обсуждаются людьми как в социальных сетях, так и в реальной жизни. 

Лично ознакомиться с интересной темой доклада гости Cannes Lions смогут 19 июня в 14:00.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...