Новый таргетинг в Твиттер

  Обновления позволят разбивать аудиторию на группы и подгруппы, для каждой из которых можно будет выбрать параметры таргетинга. Так одна кампания сможет иметь много групп объявлений с различными параметрами.

  Такой уровень детального контроля поможет рекламодателям качественнее отслеживать эффективность отдельных реклам, понимать какой конкретно твит сработал лучше. Также эта система позволит протестировать разную аудиторию.

  С помощью нововведений рекламодатели смогут создать подкампании в рамках больших кампаний и так же отдельно настроить в них таргетинг. Такие объекты кампании, как взаимодействие, просмотры видео, фолловеры так же могут быть определены.

  Другие гиганты социальных медиа тоже работают над улучшением контроля эффективности рекламных кампаний. Например, на прошлой неделе Facebook запустили систему Delivery Insights, которая позволяет отслеживать эффективность вашей рекламы.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.

Їстівні квіти та неїстівна піца: креатив до Дня закоханих 2021

Їстівні квіти та неїстівна піца, білизна для телефонів та для тестів на цноту – ось таких форм набув креатив до Дня закоханих 2021.