Новый конструктор LEGO основан на сериале «Очень странные дела». И в нем тоже есть обратная сторона

Компания LEGO совместно с Netflix решила порадовать фанатов сериала «Очень странные дела» (Stranger Things) и создала конструктор, основанный на одной из сцен этого популярного ужастика.

Набор из 2 287 кубиков приблизительно воспроизводит дом злосчастного семейства Байерсов и помещает в него главных персонажей первого сезона: Одиннадцать, Майка, Лукаса, Дастина и, конечно же, Уилла Байерса, которого затянуло в жуткий «перевернутый мир».

Согласно сюжету сериала, по другую сторону нашей реальности находится странный, темный и злой мир. Порой, до него рукой подать. Достаточно заглянуть под корни дерева или просто перейти из комнаты в комнату.

Поэтому конструктор «Очень странные дела» показывает место действия, исходя из того же принципа, что и Netflix: переворачивая его. Набор LEGO можно просто перевернуть. Он содержит как реальную, так и сюрреальную версию одного и того же дома. Тут даже есть фигурка человекоподобного монстра демогоргона.

Фанаты узнают многие популярные образы из сериала. Например, стена с алфавитом и (вполне рабочей) гирляндой для общения с другой стороной.

С 15 мая набор поступил в продажу.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...