Новый конструктор LEGO основан на сериале «Очень странные дела». И в нем тоже есть обратная сторона

Компания LEGO совместно с Netflix решила порадовать фанатов сериала «Очень странные дела» (Stranger Things) и создала конструктор, основанный на одной из сцен этого популярного ужастика.

Набор из 2 287 кубиков приблизительно воспроизводит дом злосчастного семейства Байерсов и помещает в него главных персонажей первого сезона: Одиннадцать, Майка, Лукаса, Дастина и, конечно же, Уилла Байерса, которого затянуло в жуткий «перевернутый мир».

Согласно сюжету сериала, по другую сторону нашей реальности находится странный, темный и злой мир. Порой, до него рукой подать. Достаточно заглянуть под корни дерева или просто перейти из комнаты в комнату.

Поэтому конструктор «Очень странные дела» показывает место действия, исходя из того же принципа, что и Netflix: переворачивая его. Набор LEGO можно просто перевернуть. Он содержит как реальную, так и сюрреальную версию одного и того же дома. Тут даже есть фигурка человекоподобного монстра демогоргона.

Фанаты узнают многие популярные образы из сериала. Например, стена с алфавитом и (вполне рабочей) гирляндой для общения с другой стороной.

С 15 мая набор поступил в продажу.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...