Новый блокировщик рекламы от огненной лисы
Новый блокировщик рекламы стал доступен в App Store 8 декабря. В отличие от других блокировщиков широкого профиля (таких как Crystal) Focus разработан, чтобы дать пользователю возможность самостоятельно настраивать, что конкретно он хочет заблокировать на выбранной странице: рекламу, аналитику его поведения на сайте или отслеживание через социальные сети.

Приложение использует чёрный список Disconnect.me — это плагин для браузера, включающий список из 5 тысяч трекеров (включая многие, ассоциирующиеся с рекламными сетями).

Focus также будет определять новые трекеры «на лету», используя эвристические алгоритмы, чтобы распознать контент, следующий за пользователем от сайта к сайту.

Приложение пока работает только с браузером Safari из-за технических особенностей iOS. Но Mozilla выражает надежду, что Apple откроет исходники в ближайшие месяцы, и тогда пользователи смогут добавить Focus в браузер Firefox.

Mozilla активно пропагандирует концепцию открытого авторского права и критикует слежку за пользователями в сети. Вместе с тем, блокировщики рекламы часто обвиняют в том, что они являются причиной падения доходов издателей, из-за чего контент «мигрирует» на более закрытые платформы — такие, как Apple и «Фейсбук».

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.