Новий сервіс для маркетологів Infobip Moments автоматизує розсилки в цифрових каналах

Новий сервіс Moments від Infobip дозволяє автоматизувати розсилки в популярних месенджерах, SMS, email, мобільних додатках на основі поведінки клієнтів.

Комунікаційна бізнес-платформа Infobip запустила сервіс Moments для адресного контакту з клієнтами на основі аналітики їх поведінки та даних заповнених онлайн- форм. Маркетологи отримують можливість активно залучати клієнтів у взаємодію з компанією й спонукати їх на покупку.

За допомогою Moments можна активувати нових користувачів додатку, розсилати промо постійним клієнтам, нагадувати про незавершені покупки. Так, своєчасно спрямоване клієнту нагадування про кинутий кошик збільшує конверсію продажів.

Маркетингові кампанії налаштовуються у візуальному конструкторі без програмування. Moments допомагає точно визначати, кому та в який момент відправляти повідомлення. Сервіс дозволяє:

  • сегментувати цільову аудиторію;
  • вибудовувати шлях клієнта з урахуванням історії дій на сайті та в мобільному додатку;
  • ставити цілі на кожному етапі взаємодії з клієнтом;
  • відстежувати конверсію, покупки, завантаження, передплати та використання функцій в додатках;
  • проводити A/B-тестування.

Руслан Коваль, директор Infobip в Україні: «Сьогодні користувачі перевантажені інформацією — вони отримують величезну кількість рекламних розсилок по різних каналах зв’язку. Але час масових розсилок минув, тільки точна комунікація в правильний момент дає результат. Рішення Infobip Moments допоможе компаніям перетворити великий масив важливої інформації у вдалі моменти для релевантної комунікації з клієнтами. За допомогою цього ж рішення, без додаткових інтеграцій, повідомлення може бути направлене в зручний клієнтові месенджер, SMS, email, або ж передане через голосові й відеодзвінки, push-повідомлення, чат-віджети на сайті. Moments чудово доповнює раніше надане нами рішення для контакт-центрів Conversations. У комплексі вони дозволять компаніям реалізувати клієнтоорієнтований підхід у своєму бізнесі».

Infobip — хмарна комунікаційна платформа для бізнесу, яка автоматизує спілкування з клієнтами з можливістю проводити персоналізовані мультиканальні маркетингові кампанії, працювати з даними про клієнтів в режимі реального часу, створювати AI чат-ботів й інфраструктуру для клієнтського сервісу або контакт-центру.

  • Капіталізація компанії понад 1 000 000 000 доларів США
  • Платформа Infobip підключена до 600 операторів зв’язку в 200 країнах
  • 65 локальних офісів по всьому світу
  • Доставка повідомлень на 9+ млрд мобільних пристроїв щомісяця

Серед українських клієнтів Infobip: Rozetka, Citrus.ua, MOYO, Uklon, Uber, Zakaz.ua, RAKETA, ОТП Банк, Укрексімбанк, PZU Україна, Альфа Страхування (Україна).

Infobip logo - Новий сервіс для маркетологів Infobip Moments автоматизує розсилки в цифрових каналах


А нещодавно ми писали про те, що RTB House створив Streaming Video Ads — новий інструмент для таргетування користувачів на ранніх етапах воронки продажів.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Хутро — криваве жлобство, цирк без тварин: в Україні проведуть перший інста-мітинг за тварин

В останні вихідні вересня гуманістичний рух UAnimals запрошує українців виходити на інста-мітинг за тварин. 25-27 вересня зоозахисники та усі охочі ...

Creative Digest CIAU. Випуск #008

Кампанія з виявлення фейків. Новий спосіб турботи про екологію. Оновлені функції Facebook. Та повернення LIONS Live! Чао, креатори! В ефірі ...

Панголіни та кажани: дві кампанії на захист тварин, яким пандемія зіпсувала репутацію

Обидві кампанії доводять, що пандемії можна було б уникнути, якби всі тварини, не лише панголіни та кажани, могли спокійно жити в своєму природному ареалі.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.

TikTok_news_1920x1080_

Какое лето, такие и песни: топ вирусных трендов и треков лета-2020 в TikTok

Пока весь мир с замиранием сердца наблюдал за тем, как решается судьба TikTok в США, лето 2020 года, несомненно, запомнится как лето в стиле TikTok. ...

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

Креативна агенція IAMIDEA створила нову комунікацію для «Будинку Іграшок»

За певний час «Будинок іграшок» став місцем вибору подарунків дітям переважно за великої, особливої нагоди. При цьому асортимент товарів величезний ...