Новости фестиваля Dubai Lynx

Международный фестиваль креативности The Dubai Lynx собрал под своей крышей 1800 делегатов, готовых обсуждать пути развития коммуниркационной отрасли в регионе MENA (Ближний Восток, Северная Африка) и награждать победителей конкурса.

На сегодняшний день уже опубликовано 12 шортлистов, на основании которых можно определить лидеров рекламно-коммуникационной индустрии в регионе. Лидером по количеству работ-финалистов являются Объединенные Арабские Эмираты, на втором месте – Ливан, на третьем – Египет.

Главной темой круглых столов, семинаров и дискуссий на фестивале стала тема «креатив будущего». Наряду с общими тенденциями развития креатива, особое внимание будет уделено региональным особенностям этого развития, учитывая непростую сегодняшнюю ситуацию в регионе. Ни один из 68 заявленных спикеров наверняка не сможет обойти эту тему.

Полный список шорт листов, как и полную информацию о фестивале The Dubai Lynx вы можете найти на сайте www.dubailynx.com

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...