Новорічна казка вітрин. ЦУМ як острівець свята

ЦУМ презентує новорічні вітрини і традиційно відкриває святковий сезон в Києві. Цього року вітрини головного універмагу країни перетворилися на «Фабрику подарунків», де кожна вітрина відображає окремий процес казкового виробництва: дизайн-майстерню, лабораторію, розкрійний комплекс, фарбувальну майстерню, складальний цех, конвеєрну стрічку та склад.

У «Дизайн-майстерні» можна побачити снігову кулю з мініатюрою фасаду ЦУМ, де поряд рухається іграшковий локомотив потягу – втілення всіх дитячих і дорослих мрій.

У вітрині «Лабораторії» відтворений процес пошуку найкращої формули, створення ідеального подарунку. Манекени-науковці працюють з хімічними реагентами: глітерним порошком, блискітками та кристалами.

Щойно всі матеріали віднайдені, а сполучення збалансовані, робота продовжується в «Розкрійному комплексі». Головні об’єкти третьої вітрини – вечірні сукні та стилізована карусель, яка є одним із ключових символів Різдвяних ярмарок.

У «Фарбувальній майстерні» подарунок отримує своє особливе забарвлення. Колір перетворює технічні деталі на яскраві та вишукані аксесуари. Для оформлення цієї вітрини використовували акрилайт та лавову лампу.

У вітрині «Складального цеху» задіяні механізовані помічники, які збирають аксесуарну продукцію різної конфігурації.

Після завершення всіх етапів виробництва ідеальний подарунок прямує на «Конвеєрну стрічку» шостої вітрини, де відбувається процес пакування.

До «Складу» сьомої вітрини надходять готові подарунки, які потрапляють на полиці універмагу. У вітрині застосована технологія «нескінченного дзеркала», яка створює магічну ілюзію глибини.

Window details 5 - Новорічна казка вітрин. ЦУМ як острівець свята

У нових вітринах поєднані різні стилі, механізовані об’єкти, кінетичні елементи та програмоване освітлення, для створення гіпнотичного ефекту. Новорічні вітрини ЦУМ перевершують усі попередні за кількістю засобів ілюмінації.

Window details 7 - Новорічна казка вітрин. ЦУМ як острівець свята

Кожного сезону креативна команда ЦУМ створює неповторні, захоплюючі сюжети і застосовує нові технологічні рішення, які гідно оцінюють і на локальному, і на міжнародному ринках. Так вітрини сезону Зима 2018 з сюжетом «Калейдоскоп» увійшли в short-list міжнародного конкурсу вітриністики – VM & DISPLAY AWARDS, поряд з вітринами бутиків Christian Louboutin і Moncler.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...