ЦУМ презентує новорічні вітрини і традиційно відкриває святковий сезон в Києві. Цього року вітрини головного універмагу країни перетворилися на «Фабрику подарунків», де кожна вітрина відображає окремий процес казкового виробництва: дизайн-майстерню, лабораторію, розкрійний комплекс, фарбувальну майстерню, складальний цех, конвеєрну стрічку та склад.

У «Дизайн-майстерні» можна побачити снігову кулю з мініатюрою фасаду ЦУМ, де поряд рухається іграшковий локомотив потягу – втілення всіх дитячих і дорослих мрій.

У вітрині «Лабораторії» відтворений процес пошуку найкращої формули, створення ідеального подарунку. Манекени-науковці працюють з хімічними реагентами: глітерним порошком, блискітками та кристалами.

Щойно всі матеріали віднайдені, а сполучення збалансовані, робота продовжується в «Розкрійному комплексі». Головні об’єкти третьої вітрини – вечірні сукні та стилізована карусель, яка є одним із ключових символів Різдвяних ярмарок.

У «Фарбувальній майстерні» подарунок отримує своє особливе забарвлення. Колір перетворює технічні деталі на яскраві та вишукані аксесуари. Для оформлення цієї вітрини використовували акрилайт та лавову лампу.

У вітрині «Складального цеху» задіяні механізовані помічники, які збирають аксесуарну продукцію різної конфігурації.

Після завершення всіх етапів виробництва ідеальний подарунок прямує на «Конвеєрну стрічку» шостої вітрини, де відбувається процес пакування.

До «Складу» сьомої вітрини надходять готові подарунки, які потрапляють на полиці універмагу. У вітрині застосована технологія «нескінченного дзеркала», яка створює магічну ілюзію глибини.

У нових вітринах поєднані різні стилі, механізовані об’єкти, кінетичні елементи та програмоване освітлення, для створення гіпнотичного ефекту. Новорічні вітрини ЦУМ перевершують усі попередні за кількістю засобів ілюмінації.

Кожного сезону креативна команда ЦУМ створює неповторні, захоплюючі сюжети і застосовує нові технологічні рішення, які гідно оцінюють і на локальному, і на міжнародному ринках. Так вітрини сезону Зима 2018 з сюжетом «Калейдоскоп» увійшли в short-list міжнародного конкурсу вітриністики – VM & DISPLAY AWARDS, поряд з вітринами бутиків Christian Louboutin і Moncler.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

Асоціація ANAIS, яка бореться з домашнім насильством, нагадує, що не кожен дім – безпечний

У Румунії агенція Cheil та асоціація ANAIS попереджають, що випадки домашнього насильства за час карантину лише почастішали.

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.