Новорічна казка вітрин. ЦУМ як острівець свята

ЦУМ презентує новорічні вітрини і традиційно відкриває святковий сезон в Києві. Цього року вітрини головного універмагу країни перетворилися на «Фабрику подарунків», де кожна вітрина відображає окремий процес казкового виробництва: дизайн-майстерню, лабораторію, розкрійний комплекс, фарбувальну майстерню, складальний цех, конвеєрну стрічку та склад.

У «Дизайн-майстерні» можна побачити снігову кулю з мініатюрою фасаду ЦУМ, де поряд рухається іграшковий локомотив потягу – втілення всіх дитячих і дорослих мрій.

У вітрині «Лабораторії» відтворений процес пошуку найкращої формули, створення ідеального подарунку. Манекени-науковці працюють з хімічними реагентами: глітерним порошком, блискітками та кристалами.

Щойно всі матеріали віднайдені, а сполучення збалансовані, робота продовжується в «Розкрійному комплексі». Головні об’єкти третьої вітрини – вечірні сукні та стилізована карусель, яка є одним із ключових символів Різдвяних ярмарок.

У «Фарбувальній майстерні» подарунок отримує своє особливе забарвлення. Колір перетворює технічні деталі на яскраві та вишукані аксесуари. Для оформлення цієї вітрини використовували акрилайт та лавову лампу.

У вітрині «Складального цеху» задіяні механізовані помічники, які збирають аксесуарну продукцію різної конфігурації.

Після завершення всіх етапів виробництва ідеальний подарунок прямує на «Конвеєрну стрічку» шостої вітрини, де відбувається процес пакування.

До «Складу» сьомої вітрини надходять готові подарунки, які потрапляють на полиці універмагу. У вітрині застосована технологія «нескінченного дзеркала», яка створює магічну ілюзію глибини.

У нових вітринах поєднані різні стилі, механізовані об’єкти, кінетичні елементи та програмоване освітлення, для створення гіпнотичного ефекту. Новорічні вітрини ЦУМ перевершують усі попередні за кількістю засобів ілюмінації.

Кожного сезону креативна команда ЦУМ створює неповторні, захоплюючі сюжети і застосовує нові технологічні рішення, які гідно оцінюють і на локальному, і на міжнародному ринках. Так вітрини сезону Зима 2018 з сюжетом «Калейдоскоп» увійшли в short-list міжнародного конкурсу вітриністики – VM & DISPLAY AWARDS, поряд з вітринами бутиків Christian Louboutin і Moncler.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...

Vodafone демонструє можливості 5G, скеровуючи на трасі незрячого майстра велоспорту

Vodafone встановила власну 5G-антену так, щоб сигнал лишався сильним впродовж всього відрізка дороги, якою збиралися провести незрячого майстра велоспорту.