Новий виклик – нове життя! Кампанія від Scholz & Friends Kyiv для 19-го КМФР

Scholz & Friends Kyiv створили рекламну кампанію для 19-го Київського Міжнародного Фестивалю Реклами, яку об’єднала концепція «Новий виклик нове життя».

Всім знайома фраза «побувати в чужій шкурі», чи не так? Саме вона в точності передає щоденну працю сучасного рекламіста. Щоб зрозуміти свого споживача – потрібно прожити його життя, думати його думками, стати ним. Кожен новий проект, новий виклик – це нове життя, зовсім інше.

«Хто з нас буденних ввечері в барі не нив перед друзями, як нудно все життя думати про чипси і памперси? А вранці приходив на роботу і жадібно вгризався в черговий бриф, викликаючи на допомогу дух споживача. Ось ми про це, із задоволенням для себе і повагою до КМФР.» – Святослав Спектор, креативний директор Scholz & Friends Kyiv.

Продемонструйте всю різноманітність прожитих вами життів в проектах, подавши їх на 19-й Київський Міжнародний Фестиваль Реклами.

Прийом робіт відкритий до 20 квітня на сайті kiaf.com.ua

У разі виникнення запитань, просимо звертатись до оргкомітету: [email protected] – Катерина Грабовська, [email protected] – Ольга Підгорська, або телефонувати за номером +38 (044) 490 90 30.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...