Новий сайт Всеукраїнської рекламної коаліції

Дирекція Всеукраїнської рекламної коаліції презентує новий сайт vrk.org.ua. Внесені оновлення були проведені задля більш зручного користування. За розробку сайту ми дякуємо нашому digital партнеру D2.  

На сайті, в першу чергу, був оновлений дизайн та функціональна частина, самі розділи – коаліція, рейтинги, новини та події, рекламний ринок, правила ринку та контакти – залишились звичними.

В розділі «Коаліція» доступні всі члени ВРК, які на сьогодні налічують понад 160 компаній, серед яких провідні креативні, медіа, digital, маркетингові та PR агентства, медіа та дослідницькі компанії, галузеві громадські асоціації, індустріальні комітети та рекламодавці. На сайті розміщений список членів Наглядової ради та дирекції, яка завжди готова допомогти вам у разі виникнення будь-яких запитань, а також повний перелік проектів ВРК.

В розділі «Рейтинги» є звичні рейтинги – креативності та майстерності, ефективності, агентство року, медіа та інтернет-медіа агентств відповідно до їх річних білінгів, результати участі українських агентств в креативних фестивалях протягом календарного року – та методологія розрахунку даних рейтингів. В свою чергу, список фестивалів, включених до Рейтингу креативності та майстерності України, можна переглянути як на сайті, так і за звичним посиланням у вигляді календаря-помічника.

Розділи «Рекламний ринок» та «Правила ринку» містять статистичні дані, закони, що діють у рекламній сфері, і все, що з цим пов’язано, документи, розроблені членами ВРК в інтересах розвитку індустрії, а також іншу довідкову інформацію про проекти ВРК.

Одна з новинок – можливість підписки на новини ВРК. Тож якщо хочете залишатись у курсі всіх подій на рекламно-комунікаційному ринку України – достатньо лише натиснути кнопку «Підписатися» на головній сторінці або в розділі «Новини та події» і ми вас долучимо до нашої щотижневої розсилки VRK newsletter.

Адреса сайту vrk.org.ua залишається незмінною.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...