• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Нова платформа Google For Creators прагне стати джерелом натхнення та професійного зростання

22 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб допомогти креативникам залишити по собі слід, компанія Google нещодавно запустила платформу Google for Creators. Мета цієї платформи — навчати та надихати креативників, незалежно від того, з яким типом контенту вони працюють (митці, фотографи, блогери тощо), а також запропонувати їм інструменти, які дозволять охопити ширшу аудиторію.

Як стверджує Google, для цієї платформи перенасичена світова павутина не становить проблеми. Натомість Google for Creators використовує ресурси інтернету, щоб донести креативну роботу до ширшої, але не менш цільової аудиторії. Серед інструментів, які ця платформа пропонує креативникам для привернення уваги, є, наприклад, формат Web Stories. Це — спосіб стилізувати контент так, щоб він був візуально привабливим (подібно до Instagram Stories).

У своєму блозі Google зазначає, що наразі креативники опублікували вже понад 20 мільйонів історій у цьому форматі, який дає авторові повний контроль над монетизацією, розміщенням та поширенням свого контенту.

Для тих креативників, які потребують поштовху в конкретному напрямку, Google for Creators пропонує спеціально розроблено анкету. На її основі можна отримувати персоналізовані поради. Наприклад, як розробити нову контент-стратегію або як можна монетизувати свій контент.

На цій платформі також розміщуються відео, за допомогою яких можна познайомитися з іншими креативниками та дізнатися їхні історії успіху.

Початок платформі Google for Creators дав однойменний канал на YouTube. Тобто попри всю її новизну сказати, що на ній замало матеріалів, не можна.

Тут, серед іншого, можна знайти відеопоради щодо того, як подолати творчу кризу, і навіть як боротися з безсонням.

У такий спосіб ця Google-спільнота намагається поділитися з креативниками тим, на чому вона сама знається, як ніхто інший: привернення уваги до контенту.

Зокрема, тут можна скористатися рядом Google-інструментів, як-от Search Console Insights, який збирає докупи performance-дані та інсайти, щоб їх усі можна було переглянути в одному місці та швидко дійти рішення.

Протягом найближчих місяців компанія планує суттєво розширювати Google for Creators.

Ознайомитися з цією платформою можна тут.

Джерело


Читайте також:

Музичний гурт The Academic зробив кліп у Google Slides.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України
Бізнес та Інновації

Криптовалютна біржа EXMO запустила власну колекцію NFT з історією компанії. Усі зібрані кошти йдуть на підтримку України

2 Травня, 2022

Глобальна криптовалютна біржа EXMO створила унікальну колекцію NFT, яка розповідає історію біржі з перших днів її існування. 100% зібраних коштів із благодійного розпродажу буде направлено на допомогу жителям України, які...

Читати далі

Агентство Sigma анонсувало запуск ТБ-реклами для бренду «Кусум»

Скільки коштує ведмедик? Українські креатори закликають підтримати сім’ї біженців із дітьми

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.