Новою креативною директоркою MullenLowe Adventa призначено Світлану  Цвеленьову.

Світлана  Цвеленьова – креативна директорка із майже 20-річним досвідом у комунікаціях. Свою кар’єру вона почала в якості копірайтерки десь наприкінці дев’яностих, і з того часу так і не припиняла писати, незважаючи на певні зміни у “джоб дескріпшенах”. Світлана – авторка безлічі оповідань та сценаріїв для телебачення, кіно та навіть дитячих мультфільмів. Також вона має величезний досвід з брендингу, креативних та інтегрованих комунікаційних кампаній.

Попередня посада Світлани, яку вона обіймала з 2015 року  – креативна директорка TBWA Ukraine. Саме тут Світлана отримала досвід співпраці з такими потужними  міжнародними брендами, як McDonald’s, AB InBev, ProPHARMA та Nissan, а також – із низкою відомих українських брендів. У творчому портфелі Світлани – десятки виграних тендерів та реалізованих кампаній для таких зіркових клієнтів, як Eastern Beverages (Arctica), AB InBev (Chernigivske), МХП (Бащинський), Abbott (Orvi Activ), Terra Food (Premialle, SyrStick, Ferma), Mattel (ToyDiCo) та Le Silpo.

Світлана впевнена: незважаючи на те, що сучасний цифровий світ радикально змінює комунікації та рекламу, цінність геніальних ідей та яскравих концепцій залишається незмінною, і саме вони вражають її найбільше.

MullenLowe Adventa радо вітає Світлану  Цвеленьову у своїй команді! «Професіоналізм та впевненість, емпатія та турбота – це саме ті якості, яких потребує наша агенція. Світлана з’явилась у нас зі щирою посмішкою на обличчі. Ми шалено раді, любимо, йдемо далі разом!» – коментує Світлана Шинкаренко, директорка агенції.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.