Новою креативною директоркою MullenLowe Adventa призначено Світлану  Цвеленьову.

Світлана  Цвеленьова – креативна директорка із майже 20-річним досвідом у комунікаціях. Свою кар’єру вона почала в якості копірайтерки десь наприкінці дев’яностих, і з того часу так і не припиняла писати, незважаючи на певні зміни у “джоб дескріпшенах”. Світлана – авторка безлічі оповідань та сценаріїв для телебачення, кіно та навіть дитячих мультфільмів. Також вона має величезний досвід з брендингу, креативних та інтегрованих комунікаційних кампаній.

Попередня посада Світлани, яку вона обіймала з 2015 року  – креативна директорка TBWA Ukraine. Саме тут Світлана отримала досвід співпраці з такими потужними  міжнародними брендами, як McDonald’s, AB InBev, ProPHARMA та Nissan, а також – із низкою відомих українських брендів. У творчому портфелі Світлани – десятки виграних тендерів та реалізованих кампаній для таких зіркових клієнтів, як Eastern Beverages (Arctica), AB InBev (Chernigivske), МХП (Бащинський), Abbott (Orvi Activ), Terra Food (Premialle, SyrStick, Ferma), Mattel (ToyDiCo) та Le Silpo.

Світлана впевнена: незважаючи на те, що сучасний цифровий світ радикально змінює комунікації та рекламу, цінність геніальних ідей та яскравих концепцій залишається незмінною, і саме вони вражають її найбільше.

MullenLowe Adventa радо вітає Світлану  Цвеленьову у своїй команді! «Професіоналізм та впевненість, емпатія та турбота – це саме ті якості, яких потребує наша агенція. Світлана з’явилась у нас зі щирою посмішкою на обличчі. Ми шалено раді, любимо, йдемо далі разом!» – коментує Світлана Шинкаренко, директорка агенції.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.