Креативне агентство mirrolab працювало над ребрендингом MTA за всіма канонами: зробили конкурентний аналіз, придумали новий слоган, оновили айдентику та розробили цілу дизайн-систему для онлайн- та офлайн-комунікацій.
Помічник — це головний персонаж бренду MTA. Він розуміється у гаджетах та завжди готовий прийти на допомогу. А ще помічник уособлює консультантів магазину, де кожен — вірний друг, який все підкаже й покаже. Цю щирість і приязність агентство розкрило у слогані «Дружимо технікою». Бо техніка — це мова нашої дружби. Бо техніка — це наша спільна зацікавленість. Бо техніка — це врешті-решт спосіб стати хорошими друзями!

Логотип теж оновився — тепер він складається зі знаку та унікального шрифтового накреслення. А щоб комунікація бренд-персонажа була більш живою, намалювали для нього серію емоцій, які допомагають комунікувати повідомлення. Також було відмальовано яскраві піксельні іконки, що підкреслюють ідею бренду та роблять його більш фановим, ігровим та приємним.



В агентстві mirrolab осучаснили базовий синій колір МТА та додали кілька акцентних кольорів для цінників, іконок та різних підказок. Вони можуть змінювати своє положення, літати у повітрі чи миготіти.



Також було розроблено масштабний та зрозумілий дизайн-гайд з усіма правилами, принципами, орієнтирами та вказівками з використання логотипу, кольорів, типографіки та всіх інших елементів дизайну.
Також нещодавно COMFY разом із креативною агенцією Banda створили нову іміджеву рекламну кампанію. Вона пояснює, чому COMFY — #НАМБЕРВАН по домашнім гаджетам.