«Нормально бути такою, якою тобі бути норм!». Jooble руйнує стереотипи про жінок у весняній кампанії

Сайт із пошуку роботи Jooble запустив креативну кампанію до Міжнародного дня жінок проти стереотипного уявлення про те, що є нормою в поведінці жінок. Її мета — підтримати жінок та донести думку про те, що правильний вибір той, після якого людина залишається в гармонії з собою.

Часто невизначеність завдає більших страждань, ніж кінцевий вибір. Кожного дня мільйони жінок в Україні ведуть внутрішню боротьбу з нав’язаними стереотипами навколо того, як себе поводити та який їхній вибір буде вважатись правильним. Будувати кар’єру чи присвятити життя сім’ї, відпочивати чи працювати, навчатися чи розважатися?

«Нормально бути такою, якою тобі бути норм!». Jooble руйнує стереотипи про жінок у весняній кампанії

Боротьба жінок за власну думку та комфорт, а не наслідування нав’язаних ідей та правил, надихнуло маркетингову команду Jooble зруйнувати стереотипи про жінок. Так, команда Jooble створила комунікацію, яка доносить думку, що нормально бути такою, якою кожній жінці бути норм. У рекламному ролику від Jooble використовується серія із зображенням життєвих ситуацій жінок, під час якого закадровий голос перелічує буденні питання за різних обставин.

«Кожного дня українські жінки зіштовхуються зі стереотипами про нормальну поведінку та “правильний” вибір. Ми створили кампанію, що закликає їх не забувати про себе та дбати про власний комфорт. Ставити питання та сумніватися — це абсолютно нормально. Особливо під час пошуку роботи або планування чи закінчення кар`єри. Тож Jooble, як один з найбільших сайтів для пошуку роботи, їх завжди підтримує, що б вони не обрали», — відзначила Head of Customer Development Jooble Ірина Палієнко.

«Нормально бути такою, якою тобі бути норм!». Jooble руйнує стереотипи про жінок у весняній кампанії

Кампанія розрахована на соціальні мережі — Instagram, Facebook та YouTube. Створенням відео для кампанії Jooble займався продакшн Minimal Movie.


Читайте також: Верховна Рада України схвалила законопроєкт, покликаний удосконалити правове регулювання у галузі реклами, що стосується протидії дискримінації за ознакою статі.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...

Сумний мандрил, що грає на гітарі, або Як показати, навіщо людям подорожі

Життя не мусить обмежуватися сірою буденністю. А сумний мандрил, який грає на гітарі, нагадує нам, що це послання – не пусті слова.

Спогади із покинутого міста: MEGOGO запустив документальний аудіосеріал «Прип’ять»

21 квітня на медіасервісі MEGOGO з’явився документальний аудіосеріал «Прип’ять» до 35-ої річниці пам’яті катастрофи на Чорнобильській АЕС. Це шість епізодів ...

Creative Digest CIAU. Випуск #036

Конкурс до Дня дизайнера. Нові проєкти від Google. Вебінари про ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів. А також нова ...

Талантам — роботу, тваринкам — дім. Креативна агенція TWID шукає своїх людей

TWID Creative Studio запускає ініціативу, в рамках якої шукає людей до себе в команду та допомагає знайти дім безпритульним тваринам, ...

Від огидного пива до твітів планети: кампанії до Дня Землі 2021

Це вже другий День Землі, який припадає на час пандемії. І так само, як і минулого року, більшість активацій до Дня Землі 2021 відбулися онлайн.