Бренд Oatly, який належить найбільшому виробникові рослинного молока з вівса, вчора запустив найбільшу свою британську кампанію — The New Norm&Al Show. Ця кампанія має на меті ініціювати діалог про те, що в наш час є цілком нормальним дотримуватися рослинного раціону. Зробив це бренд Oatly за допомогою ляльок-маріонеток на ім’я Норм і Ал.
The New Norm&Al Show складається з п’яти невеличких серій (тривалістю від двох до п’яти хвилин), головними персонажами яких є дві ляльки у формі коробок з-під вівсяного молока. Ляльки Норм і Ал, як і багато хто з нас, намагаються поступово перейти на рослинний раціон. Розпочинається цей мінісеріал епізодом про «старого друзяку Молоко», де ми дізнаємося, як ці цілком нормальні Норм і Ал взагалі зустрілися.
За допомогою чудесної сили ляльок, поганого співу і ще гірших танців кожна серія показує глядачеві ніяковий але часом добре знайомий досвід переходу на рослинний раціон очима Норма, мудрішого з них двох, та Ала, який завжди намагається чинити правильно.
Історія Норма та Ала також має продемонструвати глядачам, що спробувати перейти на рослинну їжу може кожен (і подаватися для цього у хіпстери зовсім не обов’язково). До того ж, навіть часткова відмова від м’яса та молокопродуктів буде сприятливою для довкілля.
Такий ляльковий мінісеріал був розроблений «відділом контролю свідомості» Oatly (так бренд називає свою маркетингову команду) та продакшн-компанією Nexus Studios. Режисером шоу маріонеток став Коннор Фіннеган.
Для Oatly цей продакшн-проєкт є наразі найбільшим, адже для нього задіяли аж вісім різних декорацій і десять маріонеток.
Креативний директор Oatly Майкл Лі так пояснює цей задум: «Ми намагалися зацікавити людей у рослинних харчах за допомогою довжелезних постів у Instagram, комічних роликів до Супербоулу, абсурдних заголовків і кепкування з британських татів. А зараз настала черга маріонеток взятися за оце все. Перевага The New Norm&Al Show полягає в тому, що воно дозволяє нам донести послання, на яке люди зазвичай знизали б плечима. Але ж це ляльки! Хіба хтось не любить ляльок? Але хай там як, але головна мета Норма та Ала — додати веганському руху трохи м’якої повсті, рук-макаронин і хитких голів під зачесаними перуками. І якщо в результаті суспільству стане простіше долучитися до веганства, то ми вважатимемо, що наші ляльки своє завдання виконали».
Відучора всі п’ять епізодів The New Norm&Al Show можна переглянути на YouTube.
Читайте також:
Я ненавиджу цю рекламу! Бренд Oatly випустив футболки, спрямовані проти себе.