• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Норм і Ал: бренд Oatly зняв ляльковий мінісеріал замість звичної реклами

18 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Oatly, який належить найбільшому виробникові рослинного молока з вівса, вчора запустив найбільшу свою британську кампанію — The New Norm&Al Show. Ця кампанія має на меті ініціювати діалог про те, що в наш час є цілком нормальним дотримуватися рослинного раціону. Зробив це бренд Oatly за допомогою ляльок-маріонеток на ім’я Норм і Ал.

The New Norm&Al Show складається з п’яти невеличких серій (тривалістю від двох до п’яти хвилин), головними персонажами яких є дві ляльки у формі коробок з-під вівсяного молока. Ляльки Норм і Ал, як і багато хто з нас, намагаються поступово перейти на рослинний раціон. Розпочинається цей мінісеріал епізодом про «старого друзяку Молоко», де ми дізнаємося, як ці цілком нормальні Норм і Ал взагалі зустрілися.

За допомогою чудесної сили ляльок, поганого співу і ще гірших танців кожна серія показує глядачеві ніяковий але часом добре знайомий досвід переходу на рослинний раціон очима Норма, мудрішого з них двох, та Ала, який завжди намагається чинити правильно.

Історія Норма та Ала також має продемонструвати глядачам, що спробувати перейти на рослинну їжу може кожен (і подаватися для цього у хіпстери зовсім не обов’язково). До того ж, навіть часткова відмова від м’яса та молокопродуктів буде сприятливою для довкілля.

Такий ляльковий мінісеріал був розроблений «відділом контролю свідомості» Oatly (так бренд називає свою маркетингову команду) та продакшн-компанією Nexus Studios. Режисером шоу маріонеток став Коннор Фіннеган.

Для Oatly цей продакшн-проєкт є наразі найбільшим, адже для нього задіяли аж вісім різних декорацій і десять маріонеток.

Креативний директор Oatly Майкл Лі так пояснює цей задум: «Ми намагалися зацікавити людей у рослинних харчах за допомогою довжелезних постів у Instagram, комічних роликів до Супербоулу, абсурдних заголовків і кепкування з британських татів. А зараз настала черга маріонеток взятися за оце все. Перевага The New Norm&Al Show полягає в тому, що воно дозволяє нам донести послання, на яке люди зазвичай знизали б плечима. Але ж це ляльки! Хіба хтось не любить ляльок? Але хай там як, але головна мета Норма та Ала — додати веганському руху трохи м’якої повсті, рук-макаронин і хитких голів під зачесаними перуками. І якщо в результаті суспільству стане простіше долучитися до веганства, то ми вважатимемо, що наші ляльки своє завдання виконали».

Відучора всі п’ять епізодів The New Norm&Al Show можна переглянути на YouTube.

Джерело


Читайте також:

Я ненавиджу цю рекламу! Бренд Oatly випустив футболки, спрямовані проти себе.

Теги: відеогумормаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят
Ідеї

Новорічні радощі починаються з поїздки: як Uklon дарує святкову магію у період зимових свят

20 Грудня, 2024

Український райдхелінг-сервіс Uklon представив новорічну кампанію. Основна ідея полягає в тому, щоб нагадати людям про маленькі новорічні радощі, які все ще існують в простих речах і про які не варто...

Читати даліDetails

Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор

Відомі українські маркетологи та рекламісти взяли участь у рекламі Effie Awards Ukraine 2024

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.