НЛО TV – официальный медиа-партнер "Каннских Львов"

Каннские Львы» – это самый престижный фестиваль рекламы, собирающий огромную аудиторию профессионалов в области мирового маркетинга и рекламы. “Каннские Львы” — это “Оскар” в мире рекламы. Это награда за работы, которые вдохновляют.

«Презентация CANNES LIONS – мероприятие, которое традиционно проводится представительствами Международного фестиваля креативности Cannes Lions в разных странах осенью после фестиваля. И всегда это событие VIP‐уровня. В Украине подобное мероприятие пройдет уже в четвертый раз», – Ирина Кузнецова, официальный представитель Cannes Lions в Украине.

Посетителей ждет показ лучших работ победителей Фестиваля за 2014 год, а также их трансляция в кинотеатрах Киева, разбор бизнес-кейсов и выступления экспертов, образовательные модули и выставка работ не FILM-категорий.

Мероприятие состоится 19-го сентября в Кинотеатре “Оскар”.

В эфире телеканала НЛО TV лучшие работы фестиваля покажут 26 октября, в День Рекламиста.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

LIONS Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.