Нино Катамадзе – специальный гость вечерней программы Ad Black Sea

Нино Катамадзе родилась и выросла в прекрасной стране с «большим сердцем», в которой собственно и пройдет фестиваль Ad Black Sea. Выступление Нино запланировано на 25 сентября. Грузинские песни – это самобытный пласт музыки, занимающий особое место в мировой культуре. Нино взяла в свои песни всё лучшее от родины – национальный колорит, непередаваемое звучание, родной язык и преумножила всё это своим выразительным талантом. Даже самые преданные поклонники таланта Нино не могут удержаться и скрыть свои эмоции, услышав её волшебный голос. Нино с большим удовольствием выступит для гостей фестиваля Ad Black Sea.

 

Ad Black Sea подготовил для своих участников множество сюрпризов и активностей, следите за новостями и обновлениями в программе фестиваля.  

Дедлайн подачи конкурсных работ – 4 сентября.

 Дедлайн регистрации участников на программу фестиваля – 11 сентября. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...