Незалежна Асоціація  телерадіомовників оголошує конкурс серед  регіональних ТРК на участь у проекті «Телемости про реформи»

Незалежна асоціація телерадіомовників (НАМ) запрошує регіональні телекомпанії взяти участь у конкурсі на підготовку та зйомку проекту «Телемости про реформи» – міжрегіональних дискусій представників експертного середовища та громадських активістів про стан реалізації основних національних реформ на місцях.

В межах проекту «Телемости про реформи», основною метою якого є забезпечення поінформованості українців про зміст реформ та хід їх впровадження в різних регіонах України, буде відібрано 10 компаній, які у співпраці між собою та за фінансової та організаційної підтримки проекту створять цикл з 35 передач. Кожна компанія-учасник проекту візьме участь у виробництві 7 програм.

Двоє співробітників кожної з компанії-учасниці проекту зможуть навчитись всім творчим, технічним та організаційним особливостям виробництва соціального ток–шоу і основам проведення телемостів. Триденний семінар для команд компаній учасниць відбудеться 19-21 жовтня в Ukrainian media e-school (м Київ, вул. Саксаганського, 103, оф. 30-31). Учасникам буде компенсовано проїзд і проживання, а також забезпечено харчування.

Це  чудова можливість для регіональних ТРО підтримати позитивні перетворення в нашій країні, підвищити навички свого персоналу та отримати цільове фінансування на виробництво якісного контенту, і Асоціація надає цю можливість мовникам!

Проект створено та реалізується за підтримки Фонду захисту Прав Людини Міністерства Закордонних Справ Королівства Нідерландів.

Порядок проведення конкурсу

Компанії, що бажають взяти участь в конкурсі, мають до  15  жовтня 2018 року надіслати за адресою 01032, м. Київ вул. Саксаганського 103, оф. 30 пакет документів, що має включати:

  • Заповнену заявку;
  • Бюджет на виробництво програм;
  • Мотиваційний лист (у довільний формі завірений підписом директора).

Для того, щоб  подати належний пакет документів, ми рекомендуємо ТРК зробити чотири прості кроки:

  1. Уважно ознайомитись з формою заявки та заповнити всі наявні в ній графи https://goo.gl/forms/0BbVxswJGlJa6dww2;
  2. Ретельно обрахувати бюджет на виробництво 7 телемостів та внести його в запропоновану нами форму. Обов’язково зверніть увагу на те, що бюджет має бути в гривні і не може передбачати оплату ПДВ http://clc.to/Rhsy6Q;
  3. Уважно прочитати технічні вимогами до участі в проекті (за посиланням http://clc.to/WAZ3Kw+ план студіїhttp://clc.to/j1YjaA) та перевірити, чи відповідає їм компанія;
  4. Написати мотиваційний лист, в якому пояснити, чому ваша компанія хотіла б взяти участь у цьому проекті, і яку увагу ви наразі приділяєте питанню реформ.

Заявки будуть оцінені проектною командою до 20 жовтня 2018 року на основі наступних критеріїв:

  • Наявність відповідної мотивації – 20%
  • Наявність необхідної команди та ресурсів – 20%
  • Обґрунтованість бюджету – 20%
  • Наявність релевантного досвіду – 10%
  • Причетність до мережі членів НАМ – 10%

Зверніть увагу, що заявки від телекомпаній,  що не є регіональними (компаніями, що здійснюють мовлення на територію однієї чи декількох областей, або обласних центрів), та неповні комплекти документів до участі в конкурсі не допускатимуться.

Попередній графік проекту:

  • жовтень: конкурсний відбір, підготовка/ тренінг
  • жовтень-листопад: передпродакшн (НАМ готує «одяг» (компʼютерну графіку, музику, документальний сюжет про зміст конкретної реформи для кожної програми).
  • листопад-грудень: виробництво
  • січень/лютий: монтаж, ефіри
  • березень: фіналізація

 Контакти: [email protected]

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...