Невидимый Scotch

Чтобы усилить эффект от свойства “невидимости” на поверхности ленты Scotch Magic Tape, гамбургское агентство Scotch придумало соответствующую коробку. Внешне, когда берешь коробку в руки, создается впечатление, что она пуста. Только по весу можно догдаться, что внутри все-таки что-то есть. “Невидимость” катушек клейкой ленты создает вложенная в упаковку зеркальная пластина, поверх которой и размещается Scotch.

1411975661979 697729 - Невидимый Scotch

За необычный дизайн коробки креаторы Kolle Rebbe взяли “серебро” на конкурсе CLIO Awards 2014 в номинации “Упаковка”.   Advertising Agency:Kolle Rebbe, Hamburg, GermanyExecutive Creative Director:Sascha HankeUnit Creative Director:Rolf LegerCreative Director:Alexander HessleinArt Director:Zillah BeeseCopywriter:Tim BozekProduction Manager:Martin LüheFinal Artwork:Mareike Dörries

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.