“50 причин и 30 пожеланий” – такова концепция дизайна бутылки испанского вина, которую разработали Альберт Верджили Нилл, Дерек Нелеман и Диего Фернандес Понс. Этикетку для напитка креаторы сделали своеобразной анкетой, в которой дается до 50 причин, почему просто необходимо выпить стаканчик или два, или три этого чудесного вина. Если же вы собиратесь использовать бутылку как подарок, но не знаете, что же такого оригинального пожелать имениннику, то на этикетке уже все давно написали за вас. Остается только взять маркер и отметить нужные пункты. Например, пожелать веселого похмелья.
Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.
Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...
Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...
Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...