Несушки топ-модели

Одной из главных идей стала свежесть яиц и их путешествие на стол к потребителю.

1413876412669 762223 - Несушки топ-модели

Фото: lovelypackage.com

Дизайнеры решили подчеркнуть преимущества яиц, произведённых местными фермами. Ведь они попадают к потребителю быстрее, а, значит, сохраняют свежесть. Поэтому название яиц говорит именно об этом — Just Laid («только что отложенные»). Креативное исполнение основано на забавных карикатурах несушек, которые откладывают яйца в трёх разных позах. Несмотря на то, что в качестве упаковки использована стандартная картонная коробка для яиц, уникальный способ её оформления позволяет потребителю взаимодействовать с продуктом. Этот концепт получил золотую медаль конкурса Pentaward этого года, как самая забавная упаковка.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.