Непричесанные бруклинские прогулки Джейми Бочерт

Задача новой кампании — показать коллекцию как можно честнее и чище, поэтому было решено отказаться от команды визажистов, парикмахеров и стилистов, традиционно работающих вместе с фотографом над съемками. Образы были взяты целиком с подиума, стилистическая коррекция была минимальной.

 

Вот уже который сезон подряд снимать рекламную кампанию Филлип Лим приглашает фотографа Вивиан Сассен. В прошлый раз съемочная группа отправилась искать вдохновение в Эфиопию, на этот же раз команда решила сконцентрировать свое внимание на пейзажах Бруклина. Не столь зеленых, но также весьма атмосферных. 

Источник:https://www.buro247.ru/fashion/news/dzheymi-bochert-v-osenney-kampanii-3-1-phillip-lim.ht 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.