Немного вкусных хитростей в рекламе

1. Овощи и фрукты выглядят свежими?


Эта реклама вызывает ощущение натуральности и свежести продуктов. Но, нет! Это всего лишь лак для волос (иногда и дезодоранты) делает овощи и фрукты такими привлекательными и “свежими”.

2. Это мороженое?


И снова обман. Перед вами – картофельное пюре.
Реальное мороженое моментально плавится под пылающим светом софитов, а рекламное выглядит вполне аппетитно.

3. В миске молоко?


На самом деле, это клей.
В молоке хлопья быстро размокают и теряют свою привлекательность, а клей делает их внешний вид совсем свежим.

4.Свежеиспеченная булочка?

Коричневый крем для обуви придает «правильный» оттенок булочке на гамбургере. которая в реальности выглядит совсем не так аппетитно.

5. Этот кусочек пирога просто с пылу, с жару! Или нет?

Может быть,он так выглядит,  потому, что у него картон внутри? Кусочки картона кладут между ломтиками хлеба и ставят зубочистки, чтобы они держались вместе.

… А вот и окончательный результат. Так и хочется попробовать, не правда ли? Чего и добивались мастера пищевой маскировки.

Заглавная фотоиллюстрация: Shutterstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...