• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Немає більше зачинених дверей. Алгоритм роботи сервісу для ЗМІ – журналісти запитують, фахівці – відповідають.

20 Червня, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
Немає більше зачинених дверей. Алгоритм роботи сервісу для ЗМІ – журналісти запитують,  фахівці – відповідають.
Share on FacebookShare on Twitter

Найпопулярніші запити журналістів – це тренди які створюють глобальні медіа та відомі люди. Як наприклад запит про Аркадія Бабченка (хвиля підозри щодо журналістів завдяки діям СБУ), про подорожчання газу для населення та промисловості (спровоковано підвищенням ціни на газ с 1 червня 2018). Зараз, наприклад, сезон туристичної теми та теми про нову ініціативу Кабінету міністрів щодо заміни касових апаратів.

 Журналісти, редактори та блогери на платформі Deadline.com.ua запитують фахівців те, що допоможе їм розкрити тему своїх статей, сюжетів та програм і таким чином швидше та якісніше зробити свою роботу. Звісно теми часто прив’язані до резонансних подій сьогодення або ж запитів сезону, якщо йдеться про тематичні он-лайн видання. Запити преси подекуди коментують представники бізнесу, найчастіше таких галузей як:

  • Право
  • Реклама та трендвотчінг
  • Нерухомість та будівництво
  • Інтернет, ІТ, телекомунікації
  • Медицина
  • Освіта та наука

Усе залежить виключно від спроможностей конкретного журналіста, чи вміє він гарно та швидко складати матеріал, описувати факти та винаходити події. На платформі можна знайти коментарі фахівця із будь-якої галузі – адже на Deadline.com.ua зареєстровані понад тисячі експертів. Тож якщо є тема для матеріалу чи блогу – складайте план запитів і шукайте коментарі, задавайте питання, створюйте огляди чи дискусії!

У експертів Deadline.com.ua, які часто відповідають на запити журналістів, ми поцікавились ефективністю роботи із сервісом та тим як вони готують свої коментарі. Однією з тих, хто оцінили ефективність співпраці із сервісом, – користувач ресурсу Катерина Балановська, бізнес-тренер, лектор відомої консалтингової компанії Visotsky Consulting Kiev.

– Як часто ви заходите на сервіс Deadline і знаходите запити журналістів, на які можете дати відповідь? 

«В мене всі запити журналістів на ключові теми приходять повідомленнями на електронну пошту. Тому читаю в актуальному часі і відписую, якщо можу бути корисною. Цей інструмент значно полегшує користування сервісом через телефон. На сам сервіс заходжу раз на два дні»

– Скільки часу вам потрібно на вивчення питання? 

«Я не так давно зареєстрована на ресурсі, але близько 3 годин давала відповідь на питання яке не напряму стосується моєї сфери. При коментарі, якими сервісами користуються СЕО українських компаній, я сама переглянула всі месенжери, щоб визначити який для роботи, а який особистий. Легка відповідь на питання може бути тільки, якщо сама його придумала.»

– На які запити від журналістів відповідати важче? 

«Знаєте, є запити за які я навіть не намагаюсь відповідати. Буває так, читаєш і розумієш, що є компетентний знайомий і надсилаєш йому. Тому не пишу відповіді на запити в яких я не є експертом, а лише користувач. Кожна людина може прокоментувати запит про крутість того чи іншого гаджету, а от зрівняти в співвідношенні характеристика-якість-ціна коментуватимуть одиниці»

– Скільки відповідей журналістам в середньому на місяць ви даєте? 

«Я близько 3 тижнів на ресурсі, але дала 2 коментарі і близько 4 запитів відправила своїм друзям. Моя робота пов’язана із власниками малого і середнього бізнесу, тому рада ділитись з ними».

– Чи зручна платформа для того щоб популяризувати вас у медіа? 

«Кар’єру я починала з піар-менеджера, тому так, це крутий портал. Тут є можливість відповідати на запити журналістів та знайомитись з ними, раніше я стукалася для статті або коментаря в «зачинені двері» не знаючи чи потрібна їм інформація якою володію. Звичайно, зараз ми вже міжнародна компанія і журналісти часто приходять брати інтерв‘ю, але важливо отримувати запити і напряму».

Протягом травня 2018 року, 2400 людей відвідали медіа-платформу, щоб подивитись що нового. З них не всі мають особисту думку, щоб поділитися  нею з журналістом. Для тих хто хоче приймати участь у пресі, але не знає як це робити, команда проекту планує допомагати із складанням відповідей.

Є три золотих правила хорошої відповіді журналісту. Перше: повнота. Відповідь має бути максимально розгорнута, з фактами, цифрами, але без «води».

Друге: дотримання термінів. Будь-яка, навіть дуже хороша відповідь вже не потрібна журналісту, якщо дедлайн минув.

І третє: не боятися бути «білою вороною», ваша думка може докорінно відрізнятися від думки інших експертів. Не бійтеся бути незвичайними і неординарними в своїх висловлюваннях — таких люблять і запам’ятовують. В команді впевнені, що скоро з’явиться і четверте правило — користуватися платформою Deadline

Теги: історіїмедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.