Немає більше зачинених дверей. Алгоритм роботи сервісу для ЗМІ – журналісти запитують,  фахівці – відповідають.

Найпопулярніші запити журналістів – це тренди які створюють глобальні медіа та відомі люди. Як наприклад запит про Аркадія Бабченка (хвиля підозри щодо журналістів завдяки діям СБУ), про подорожчання газу для населення та промисловості (спровоковано підвищенням ціни на газ с 1 червня 2018). Зараз, наприклад, сезон туристичної теми та теми про нову ініціативу Кабінету міністрів щодо заміни касових апаратів.

 Журналісти, редактори та блогери на платформі Deadline.com.ua запитують фахівців те, що допоможе їм розкрити тему своїх статей, сюжетів та програм і таким чином швидше та якісніше зробити свою роботу. Звісно теми часто прив’язані до резонансних подій сьогодення або ж запитів сезону, якщо йдеться про тематичні он-лайн видання. Запити преси подекуди коментують представники бізнесу, найчастіше таких галузей як:

  • Право
  • Реклама та трендвотчінг
  • Нерухомість та будівництво
  • Інтернет, ІТ, телекомунікації
  • Медицина
  • Освіта та наука

Усе залежить виключно від спроможностей конкретного журналіста, чи вміє він гарно та швидко складати матеріал, описувати факти та винаходити події. На платформі можна знайти коментарі фахівця із будь-якої галузі – адже на Deadline.com.ua зареєстровані понад тисячі експертів. Тож якщо є тема для матеріалу чи блогу – складайте план запитів і шукайте коментарі, задавайте питання, створюйте огляди чи дискусії!

У експертів Deadline.com.ua, які часто відповідають на запити журналістів, ми поцікавились ефективністю роботи із сервісом та тим як вони готують свої коментарі. Однією з тих, хто оцінили ефективність співпраці із сервісом, – користувач ресурсу Катерина Балановська, бізнес-тренер, лектор відомої консалтингової компанії Visotsky Consulting Kiev.

– Як часто ви заходите на сервіс Deadline і знаходите запити журналістів, на які можете дати відповідь? 

«В мене всі запити журналістів на ключові теми приходять повідомленнями на електронну пошту. Тому читаю в актуальному часі і відписую, якщо можу бути корисною. Цей інструмент значно полегшує користування сервісом через телефон. На сам сервіс заходжу раз на два дні»

– Скільки часу вам потрібно на вивчення питання? 

«Я не так давно зареєстрована на ресурсі, але близько 3 годин давала відповідь на питання яке не напряму стосується моєї сфери. При коментарі, якими сервісами користуються СЕО українських компаній, я сама переглянула всі месенжери, щоб визначити який для роботи, а який особистий. Легка відповідь на питання може бути тільки, якщо сама його придумала.»

– На які запити від журналістів відповідати важче? 

«Знаєте, є запити за які я навіть не намагаюсь відповідати. Буває так, читаєш і розумієш, що є компетентний знайомий і надсилаєш йому. Тому не пишу відповіді на запити в яких я не є експертом, а лише користувач. Кожна людина може прокоментувати запит про крутість того чи іншого гаджету, а от зрівняти в співвідношенні характеристика-якість-ціна коментуватимуть одиниці»

– Скільки відповідей журналістам в середньому на місяць ви даєте? 

«Я близько 3 тижнів на ресурсі, але дала 2 коментарі і близько 4 запитів відправила своїм друзям. Моя робота пов’язана із власниками малого і середнього бізнесу, тому рада ділитись з ними».

– Чи зручна платформа для того щоб популяризувати вас у медіа? 

«Кар’єру я починала з піар-менеджера, тому так, це крутий портал. Тут є можливість відповідати на запити журналістів та знайомитись з ними, раніше я стукалася для статті або коментаря в «зачинені двері» не знаючи чи потрібна їм інформація якою володію. Звичайно, зараз ми вже міжнародна компанія і журналісти часто приходять брати інтерв‘ю, але важливо отримувати запити і напряму».

Протягом травня 2018 року, 2400 людей відвідали медіа-платформу, щоб подивитись що нового. З них не всі мають особисту думку, щоб поділитися  нею з журналістом. Для тих хто хоче приймати участь у пресі, але не знає як це робити, команда проекту планує допомагати із складанням відповідей.

Є три золотих правила хорошої відповіді журналісту. Перше: повнота. Відповідь має бути максимально розгорнута, з фактами, цифрами, але без «води».

Друге: дотримання термінів. Будь-яка, навіть дуже хороша відповідь вже не потрібна журналісту, якщо дедлайн минув.

І третє: не боятися бути «білою вороною», ваша думка може докорінно відрізнятися від думки інших експертів. Не бійтеся бути незвичайними і неординарними в своїх висловлюваннях — таких люблять і запам’ятовують. В команді впевнені, що скоро з’явиться і четверте правило — користуватися платформою Deadline

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.

Мережа KFC заманює персонал конкурентів таємно скуштувати новий бургер

Всіх, хто працює в ресторанах конкурентів цієї мережі, запросили підійти 27 лютого до службових входів KFC, щоб безкоштовно скуштувати бургер La Infame.