Немає більше зачинених дверей. Алгоритм роботи сервісу для ЗМІ – журналісти запитують,  фахівці – відповідають.

Найпопулярніші запити журналістів – це тренди які створюють глобальні медіа та відомі люди. Як наприклад запит про Аркадія Бабченка (хвиля підозри щодо журналістів завдяки діям СБУ), про подорожчання газу для населення та промисловості (спровоковано підвищенням ціни на газ с 1 червня 2018). Зараз, наприклад, сезон туристичної теми та теми про нову ініціативу Кабінету міністрів щодо заміни касових апаратів.

 Журналісти, редактори та блогери на платформі Deadline.com.ua запитують фахівців те, що допоможе їм розкрити тему своїх статей, сюжетів та програм і таким чином швидше та якісніше зробити свою роботу. Звісно теми часто прив’язані до резонансних подій сьогодення або ж запитів сезону, якщо йдеться про тематичні он-лайн видання. Запити преси подекуди коментують представники бізнесу, найчастіше таких галузей як:

  • Право
  • Реклама та трендвотчінг
  • Нерухомість та будівництво
  • Інтернет, ІТ, телекомунікації
  • Медицина
  • Освіта та наука

Усе залежить виключно від спроможностей конкретного журналіста, чи вміє він гарно та швидко складати матеріал, описувати факти та винаходити події. На платформі можна знайти коментарі фахівця із будь-якої галузі – адже на Deadline.com.ua зареєстровані понад тисячі експертів. Тож якщо є тема для матеріалу чи блогу – складайте план запитів і шукайте коментарі, задавайте питання, створюйте огляди чи дискусії!

У експертів Deadline.com.ua, які часто відповідають на запити журналістів, ми поцікавились ефективністю роботи із сервісом та тим як вони готують свої коментарі. Однією з тих, хто оцінили ефективність співпраці із сервісом, – користувач ресурсу Катерина Балановська, бізнес-тренер, лектор відомої консалтингової компанії Visotsky Consulting Kiev.

– Як часто ви заходите на сервіс Deadline і знаходите запити журналістів, на які можете дати відповідь? 

«В мене всі запити журналістів на ключові теми приходять повідомленнями на електронну пошту. Тому читаю в актуальному часі і відписую, якщо можу бути корисною. Цей інструмент значно полегшує користування сервісом через телефон. На сам сервіс заходжу раз на два дні»

– Скільки часу вам потрібно на вивчення питання? 

«Я не так давно зареєстрована на ресурсі, але близько 3 годин давала відповідь на питання яке не напряму стосується моєї сфери. При коментарі, якими сервісами користуються СЕО українських компаній, я сама переглянула всі месенжери, щоб визначити який для роботи, а який особистий. Легка відповідь на питання може бути тільки, якщо сама його придумала.»

– На які запити від журналістів відповідати важче? 

«Знаєте, є запити за які я навіть не намагаюсь відповідати. Буває так, читаєш і розумієш, що є компетентний знайомий і надсилаєш йому. Тому не пишу відповіді на запити в яких я не є експертом, а лише користувач. Кожна людина може прокоментувати запит про крутість того чи іншого гаджету, а от зрівняти в співвідношенні характеристика-якість-ціна коментуватимуть одиниці»

– Скільки відповідей журналістам в середньому на місяць ви даєте? 

«Я близько 3 тижнів на ресурсі, але дала 2 коментарі і близько 4 запитів відправила своїм друзям. Моя робота пов’язана із власниками малого і середнього бізнесу, тому рада ділитись з ними».

– Чи зручна платформа для того щоб популяризувати вас у медіа? 

«Кар’єру я починала з піар-менеджера, тому так, це крутий портал. Тут є можливість відповідати на запити журналістів та знайомитись з ними, раніше я стукалася для статті або коментаря в «зачинені двері» не знаючи чи потрібна їм інформація якою володію. Звичайно, зараз ми вже міжнародна компанія і журналісти часто приходять брати інтерв‘ю, але важливо отримувати запити і напряму».

Протягом травня 2018 року, 2400 людей відвідали медіа-платформу, щоб подивитись що нового. З них не всі мають особисту думку, щоб поділитися  нею з журналістом. Для тих хто хоче приймати участь у пресі, але не знає як це робити, команда проекту планує допомагати із складанням відповідей.

Є три золотих правила хорошої відповіді журналісту. Перше: повнота. Відповідь має бути максимально розгорнута, з фактами, цифрами, але без «води».

Друге: дотримання термінів. Будь-яка, навіть дуже хороша відповідь вже не потрібна журналісту, якщо дедлайн минув.

І третє: не боятися бути «білою вороною», ваша думка може докорінно відрізнятися від думки інших експертів. Не бійтеся бути незвичайними і неординарними в своїх висловлюваннях — таких люблять і запам’ятовують. В команді впевнені, що скоро з’явиться і четверте правило — користуватися платформою Deadline

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Libresse-Body-Form-WombStories-Hero

«Табу слабшають, коли ми відкрито та відверто спілкуємося»: інтерв’ю з бренд-менеджеркою Libresse

З 2016 року бренд Libresse створює та запускає кампанії, спрямовані на руйнування стереотипів і заборон, пов’язаних із жіночою інтимною зоною. ...

Ребрендинг Blockbuster Mall от Nebo ideas agency

Пока из-за карантина торгово-развлекательные центры не работали, Nebo ideas agency работало над айдентикой для торгово-развлекательного центра Blockbuster Mall. Перед агентством ...

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...