• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Neiman Marcus представив нову рекламну кампанію, присвячену початку нового осіннього сезону

13 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Neiman Marcus представив нову рекламну кампанію, присвячену початку нового осіннього сезону
Share on FacebookShare on Twitter

Нова рекламна кампанія від Neiman Marcus пропонує новий осінній одяг, який однаково пасуватиме вам і під час подорожі до столиці моди, і навіть вдома. Обираєте лише ви.

Marcus представив свою осінню рекламну кампанію. Хоча до кінця літа залишається трохи менше, ніж місяць, для Неймана Маркуса осінній сезон моди розпочинається вже зараз. Щоб відзначити початок найважливішої пори року для брендів класу люкс, роздрібний продавець представив свою осінню кампанію «Re-Introduce Yourself».

Повідомлення «заохочує клієнтів сприймати те, як вони, світ та Нейман Маркус змінювалися та розвивалися за останній рік», — каже представник Neiman Marcus.

Масштаби кампанії Neiman Marcus

Кампанія охоплює основні сторінки Neiman Marcus. А також з’явиться в магазинах та різних засобах масової інформації, включаючи модні журнали, платні соціальні та потокові платформи, такі як Hulu.

Для створення кампанії власна творча група Neiman Marcus співпрацювала зі своєю маркетинговою групою та продавцями. Відео, зняте компанією The Mill та режисером Анаїс Ларокко, вийде в ефір у 60-, 30- та 15-секундних версіях, починаючи з 17 серпня.

Загалом, постачальник розкішної моди планує запускати креативні ролики впродовж наступних трьох місяців, розгортаючи його в розділах, як частину загальної історії.

Neiman Marcus навіть повертає друковану версію «The Book» — власного журналу моди та каталогу на осінь, які будуть доступні з 30 серпня.

Вихід із карантину

«Зараз ми вкрай емоційно рухаємося туди, де ми хочемо [бути], навіть якщо деякі галузі нашої роботи мають адаптуватися, — сказав Дайрен МакКолл, CMO з Neiman Marcus. — Ця історія не про продавців товарів, а щось набагато більше. Ми розповідаємо історію наших клієнтів та роль, яку ми відіграємо в їхньому житті».

На знімках із нової кампанії можна буде побачити різноманітних акторів та локації. Сцени включають знімки парку скульптур Art Omi у північній частині штату Нью-Йорк та злітно-посадкової смуги Million Air у Далласі, укомплектованій реактивним літаком.

«Кожен із клієнтів дуже різний, але всі вони пов’язані модою», — підкреслив МакКолл. — Я хотів би, щоб вони відчували, що ми неймовірно актуальні, просуваємо моду. Відчували, що ми — бренд, до якого можна прийти в пошуках бажаного, бренд, який допоможе вам прийняти вашу індивідуальність».

Що одягнути зараз?

Загальна концепція має на меті зобразити відновлення роботи для клієнтів, життя та природи, а також представити деякі з 40 нових розкішних брендів, які роздрібний продавець ніколи раніше не продавав. Зрештою, мета — краще відрізнити Neiman Marcus від інших роздрібних торговців.

Наприклад, у кампанії представлені бренди Off-White для дому та дітей, Casablanca для чоловіків і жінок, Valentino Beauty та Roberto Cavalli.

Джерело


Читайте також:

Не відмовляйтеся від екологічних подорожей: директор компанії VanMoof

Колаборація Kool-Aid та Puma — нова хвиля ностальгійного маркетингу

Теги: рекламафешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Банкінг як модна філософія
Бізнес

Банкінг як модна філософія

17 Березня, 2025

Мода – це не лише про тренди, а й про індивідуальність, унікальний стиль. Так само, як і фінанси, – це не лише про цифри, а й про мистецтво створювати власну...

Читати даліDetails

Шарф з багами та першим комп’ютером Apple: лімітована колекція від стартап-студії Kiss My Apps та M0D44

Колаборація Дизаріум та WHY ME: ексклюзивна колекція для шанувальників дизайну

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.