Нова рекламна кампанія від Neiman Marcus пропонує новий осінній одяг, який однаково пасуватиме вам і під час подорожі до столиці моди, і навіть вдома. Обираєте лише ви.
Marcus представив свою осінню рекламну кампанію. Хоча до кінця літа залишається трохи менше, ніж місяць, для Неймана Маркуса осінній сезон моди розпочинається вже зараз. Щоб відзначити початок найважливішої пори року для брендів класу люкс, роздрібний продавець представив свою осінню кампанію «Re-Introduce Yourself».
Повідомлення «заохочує клієнтів сприймати те, як вони, світ та Нейман Маркус змінювалися та розвивалися за останній рік», — каже представник Neiman Marcus.
Масштаби кампанії Neiman Marcus
Кампанія охоплює основні сторінки Neiman Marcus. А також з’явиться в магазинах та різних засобах масової інформації, включаючи модні журнали, платні соціальні та потокові платформи, такі як Hulu.
Для створення кампанії власна творча група Neiman Marcus співпрацювала зі своєю маркетинговою групою та продавцями. Відео, зняте компанією The Mill та режисером Анаїс Ларокко, вийде в ефір у 60-, 30- та 15-секундних версіях, починаючи з 17 серпня.
Загалом, постачальник розкішної моди планує запускати креативні ролики впродовж наступних трьох місяців, розгортаючи його в розділах, як частину загальної історії.
Neiman Marcus навіть повертає друковану версію «The Book» — власного журналу моди та каталогу на осінь, які будуть доступні з 30 серпня.
Вихід із карантину
«Зараз ми вкрай емоційно рухаємося туди, де ми хочемо [бути], навіть якщо деякі галузі нашої роботи мають адаптуватися, — сказав Дайрен МакКолл, CMO з Neiman Marcus. — Ця історія не про продавців товарів, а щось набагато більше. Ми розповідаємо історію наших клієнтів та роль, яку ми відіграємо в їхньому житті».
На знімках із нової кампанії можна буде побачити різноманітних акторів та локації. Сцени включають знімки парку скульптур Art Omi у північній частині штату Нью-Йорк та злітно-посадкової смуги Million Air у Далласі, укомплектованій реактивним літаком.
«Кожен із клієнтів дуже різний, але всі вони пов’язані модою», — підкреслив МакКолл. — Я хотів би, щоб вони відчували, що ми неймовірно актуальні, просуваємо моду. Відчували, що ми — бренд, до якого можна прийти в пошуках бажаного, бренд, який допоможе вам прийняти вашу індивідуальність».
Що одягнути зараз?
Загальна концепція має на меті зобразити відновлення роботи для клієнтів, життя та природи, а також представити деякі з 40 нових розкішних брендів, які роздрібний продавець ніколи раніше не продавав. Зрештою, мета — краще відрізнити Neiman Marcus від інших роздрібних торговців.
Наприклад, у кампанії представлені бренди Off-White для дому та дітей, Casablanca для чоловіків і жінок, Valentino Beauty та Roberto Cavalli.
Читайте також:
Не відмовляйтеся від екологічних подорожей: директор компанії VanMoof
Колаборація Kool-Aid та Puma — нова хвиля ностальгійного маркетингу