• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Нечисть, прибульці та роботи: три нові кампанії, які набули несподівано фантастичного оберту

28 Липня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нечисть роздирає внутрішній конфлікт за смачний приз, мандрівники в часі вимагають повернути машину туди, звідки її взяли, а кіно транслюється кудись у простори космосу в надії знайти там вдячну аудиторію – такими є три нові кампанії, які вміло апелюють до нашого захоплення фантастикою.

Філіппінська міфологія і тунець

Агенція Gigil вже стала феноменом креативної спільноти завдяки своїм чудернацьким рекламним роликам, які часом просто на голову не налазять. Її рекламі властивий дивний гумор і хороша обізнаність у філіппінській культурі (і шалена популярність). В своїй новій кампанії для рибного бренда креативники показали філіппінську нечисть «манананггал» – щось на кшталт вампіра, що відтинає собі півтіла, аби полетіти на пошуки жертв. Ідея полягає в тому, що смачною рибкою навіть із собою ділитися не хочеться.

Netflix розповідає історії інопланетянам

Цього тижня рекламісти Netflix працювали, не покладаючи рук, і випустили нові кампанії для США, Італії та світу.

Ось як вони лякали людей в Італії.

Що ж до США та світу, то спершу компанія Netflix випустила ролик, в якому прибульці відкривають для себе світ кіно. Приурочена ця кампанія до початку Олімпіади в Токіо, впіймавши той рідкісний момент, коли весь світ на якусь мить забув про свої конфлікти.

В другій кампанії Netflix транслювала п’ять своїх історій в систему зірки Кеплер-160, де, найімовірніше, є схожі на Землю планети, щоб прибульці звідти могли краще зрозуміти людство. Консультантом цього докладно задокументованого проєкту був астрофізик з Інституту SETI.

Машина (з іншого) часу

Автомобільні бренди постійно хваляться своїми високими технологіями, але агенція Innocean Australia знайшла доволі оригінальний спосіб позиціювати Hyundai Tucson як машину майбутнього – мандрівники у часі вимагають повернути її назад, звідки взяли.

Це відео є продовженням іншого цьогорічного ролика Hyundai. Той, хоча і здається традиційнішим, містить у собі чимало натяків на щось фантастичне, що відбувається за кадром (загадкові об’єкти у сліпій зоні водія, очі-фари роботів тощо).

Джерело 1, 2, 3

Теги: автокінокреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.