Небо в бутылках – по 286 долларов за штуку

По словам бизнесмена, идея продавать свежий воздух «с небес» пришла ему в голову после 700-го прыжка. «Также я вдохновился историей одного парня, который гулял по сельской местности и собирал там воздух в банки, а затем продавал. Помню, я подумал: «Неплохо, но я могу лучше».

 

Бизнесмен считает цену в почти триста долларов за бутылку свежего воздуха абсолютно оправданной. «Я рискую жизнью, добывая его во время прыжков. Кроме того, вместе с воздухом вы получаете небольшой фильм, снятый на камеру GoPro», — говорит Онжирс.

По мнению предпринимателя, его предложение идеально подойдет жителям больших загрязненных городов — к примеру, Лондона, Нью-Йорка или Гонконга. «Мой товар имеет также мощное символическое значение. Бутылки с воздухом с высоты трех километров просто приятно держать дома в качестве сувенира», — считает британец.

Как ни странно, по словам бизнесмена, идея продавать воздух вовсе не абсурдна. По его словам, он уже заработал 23 тысячи долларов, продавая баночки со свежим воздухом в Китай по 115 долларов за штуку.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Беремо і робимо. Комунікаційний перезапуск ПриватБанку

ПриватБанк — банк, який багато в чому перший. Наприклад, першим у світі зробив цифрові обкладинки для карток, першим в України надав можливість персоналізувати картки, ...

Енергія в дії: ДТЕК оновив фірмовий стиль

ДТЕК оновив фірмовий стиль, зробивши ставку на чисте і сучасне графічне рішення, яке розкриває нову ідею — енергію змін. У ...

МАМІ: Інсайти від лідерів ринку маркетингових сервісів

Як у ситуації турбулентності утримати бізнес? Які стратегії запроваджувати у компанії, щоб навіть у такі часи розвивати агентство? Чого очікувати ...

Віртуальний туризм: кампанія PLAY NZ демонструє Нову Зеландію у форматі відеогри

Організація Tourism New Zealand запрошує весь світ ознайомитися з кампанією PLAY NZ, яка імітує відеогру з відкритим світом. Ця новаторська ...

5 рекламних роликів, які номінували на премію Emmy 2020

Американська телевізійна премія Emmy оголосила 5 номінантів у категорії «Найкраща реклама 2020 року». Переможця оголосять на щорічній церемонії вручення 20 ...

Paula Scher, Mirko Borsche і Eike König на першій конференції WHATABOUT: Future of Brands

11-13 вересня відбудеться WHATABOUT: Future of Brands — перша онлайн-конференція про діджитальну реальність у дизайні, візуальних та бренд комунікаціях. На ...